75 Reacties

4 jaar geleden

Ik had vandaag een positieve test. Nergens last van tot dusver. Prompt ga ik naar m’n werk en word op de fiets ineens misselijk. Kokhalzend gestaan, gelukkig niks eruit. Collega kwam echt 2 min erna aan fietsen dus hoop dat ze niks gezien hebt hahaha.

4 jaar geleden

Sinds vandaag opeens een heftige steek ter hoogte van mijn baarmoeder, aan de linker of rechter kant. Na een paar seconde verdwijnt het dan weer. Inmiddels nu 2x gehad vandaag. Hebben jullie dit ook? Verder nergens last van.

4 jaar geleden

Reactie op Leen29

Sinds vandaag opeens een heftige steek ter hoogte van mijn baarmoeder, aan ...
Ja heb daar ook last van. Steken of menstruatie krampen gevoel

4 jaar geleden

Reactie op Elsa009

Ja heb daar ook last van. Steken of menstruatie krampen gevoel
Dank je voor je reactie! Ik had net echt een vreselijk steek terwijl ik in overleg was met mijn collega🙈 ik heb niks laten merken.

4 jaar geleden

Reactie op Leen29

Dank je voor je reactie! Ik had net echt een vreselijk steek terwijl ik in ...
ik heb ze meestal in de avond of nacht.. van de week was het 's nachts zo heftig dat ik me helemaal opgekruld heb in bed.. volgende dag direct een kruik besteld.. nu al 2 dagen niks meer gehad. Maar begrijp dat je je er wat onzeker door kan voelen heb ik ook

4 jaar geleden

Reactie op Leen29

Dank je voor je reactie! Ik had net echt een vreselijk steek terwijl ik in ...
Heb daar ook last van op werk, lijkt wel of je dan dubbel.klapt even van de pijn. Gelukkig duren ze niet lang !

4 jaar geleden

Ik vind het niet leuk dat jullie het ook hebben, maar wel heel blij dat iedereen het herkent en het er dus blijkbaar bij hoort. Dank jullie voor jullie reactie, geeft steun dat we het hierover kunnen hebben met elkaar🍀

4 jaar geleden

Gefeliciteerd dames! Zo herkenbaar. Mijn hoofd alleen al spreekt boekdelen. Ben nu 4+1 zwanger. Helaas heeft een eerdere ervaring 4 weken geleden mij flink ontnuchterd. Bij mijn eerste echo ooit bleek mijn baarmoeder leeg. En ja, onze ouders, broer en zus hadden we al verteld dat we zwanger waren. Zelfs bij mijn beste vriendinnen kon ik mijn mond niet houden hehe.. Denk dat het me nu beter gaat lukken. Ik geloof het nu pas echt als ik het zelf heb gezien op de echo XD

4 jaar geleden

Yaaay, super leuk! Ook ik en mijn vriend zijn er vanochtend achter gekomen dat we in verwachting zijn. Ik geloof er alleen nog helemaal niets van terwijl ik last heb van bijna ieder symptoom. Ik heb maar 1 test gedaan en daarna de huisarts gebeld omdat ik zekerheid wilde. Zij gaf aan, positief is positief. Een test wordt niet positief als het hormoon er niet is. Ik hoopte gewoon op nog een testje bij de huisarts maar helaas. Gelijk de verloskundige uitgezocht en gebeld, helemaal kapot gevraagd. Gelukkig kan iedereen die ik vragen stel er wel om lachen. Maaarrrr, we houden het geheim voor letterlijk iedereen tot de 12e week en het grootste risico weg is. Maar jeetje wat vinden we dat moeilijk. Afijn, wij krijgen ons aller eerste kindje en ik kan het maar wat moeilijk bevatten. Gestopt met roken sinds een dag, hormonen gieren door mn lijf dus je snapt wel, het is betreden op eigen risico bij mij! Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben nu 4 weken 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Leen29

Sinds vandaag opeens een heftige steek ter hoogte van mijn baarmoeder, aan ...
Heb ik ook gedurende de dag. Ene keer meer links, andere keer meer verspreid. Als ik naar achteren leun dus m'n rug bol maak, voel ik heel m'n buik trekken aan de voorkant en dat had ik nooit. Alsof m'n buikspieren niet lang genoeg zijn opeens. M'n buik is ook wat meer opgezet door alle darmen die plaatsmaken en vocht denk ik. Ik belde de verloskundige voor steken en ja er is veel aan het veranderen en de baarmoeder gaat groeien dus dat voel je dan wel. Ene keer heb ik t meer dan ander moment. Alsof het meer is als ik drukker ben geweest

4 jaar geleden

Reactie op TMJM

Van Harte Gefeliciteerd!! Wij zijn ook zwanger van ons eerste kindje 😍 Het ...
Nou het is anders ook keidruk bij de fertiliteitsarts, dus moeten er genoeg geholpen worden 😉 Waar onder wij. Nu pril zwanger dus super spannend!

4 jaar geleden

Vooral het enthousiast zijn over onze zwangerschap vindt ik moeilijk. Er kan inderdaad nog zoveel mis gaan. Nu 7 weken. Mogelijk ook doordat ik tijdens mijn opleiding een half jaar op de obstetrie afdeling mijn studie heb gedaan. Te veel gezien... Dit kan ik moeilijk van me af zetten waardoor juist de zorgelijke gedachten de overhand nemen...

4 jaar geleden

Wat een mooie verhalen allemaal zeg!! Afgelopen woensdag heb ik getest en ja hoor!! Positief😍 ook mijn eerste kindje! Na een jaar lang niks toch gelukkig positief 🎉😍❤️ Iedereen gefeliciteerd en geniet er vooral van!

4 jaar geleden

Proficiat, wij zijn ook zwanger van ons eerste kindje samen. Zelf heb ik al een dochter van 14jaar. 15jaar geleden kon ik niet genieten van mijn zwangerschap, ik was 15jaar geleden zwanger door een verkrachting zwanger. Nu probeer ik echt van mijn zwangerschap en van mijn gezin. Al ben ik wel wat ongerust, hopelijk keert de rust in mijn hoofd terug na onze eerste echo op 25/2

4 jaar geleden

Hier ook in verwachting van de eerste! Als het goed is 4+4. Nog erg ongelofelijk en spannend, maar ook heel bijzonder! :)

4 jaar geleden

Hier ook gisteren een test gedaan en gewoon nog steeds niet geloven.....wat mag ik wel,wat mag ik niet....gaat het goed komen allemaal....pfff....en proberen toch te genieten😁

4 jaar geleden

Reactie op Prisjuh

Hier ook gisteren een test gedaan en gewoon nog steeds niet geloven.....wat ...
Gefeliciteerd! 😁

4 jaar geleden

Ik had vanochtend een eerste lichte positieve test (NOD en 12 DPO) als het goed is 4+4.. ga de komende dagen nog even doortesten om te kijken of hij mooi oploopt! Hopelijk wel 🍀🍀🍀🍀🍀🍀 Eerste kindje, ronde 7! 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ik had vanochtend een eerste lichte positieve test (NOD en 12 DPO) als het ...
Jaaaaa ik zat op dit bericht te wachten! Gefeliciteerd!!🍀 We lopen bijnaaaaa gelijk zoals ook met de cyclus was. Ik zit nu op 4 weken 5 dagen 🥰 hoe voel je je? Wanneer is je echo? De mijne 27 feb dus moet nog ff geduld hebben

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

Jaaaaa ik zat op dit bericht te wachten! Gefeliciteerd!!🍀 We lopen bijnaaa ...
Jaaaaaa, super! Gefeliciteerd 🍀🍀 voel me prima, wat rugpijn (altijd snel), en af en toe n steekje in eierstok of onderbuik.. jij?? Ben nu 4+4 volgens cyclus, maar pas op dag 21 ovulatie gehad, dus nu pas 12 dagen na ovulatie (wel nod want altijd korte luteale fase). Innesteling denk ik op 5-2 gevoeld te hebben! Ben heeeel bang dat het alsnog de komende dagen afbreekt en ik gewoon ongesteld ga worden, dus heb nog geen verloskundige durven bellen. Volgende week denk ik! 27 feb is al snel zeg, eerder dan 8 weken??