109 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben 4,5 week na de bevalling ongesteld geworden. Dit heeft 1 week geduurd en was op de heftigste dag iets lichter dan een normale ongesteldheid.

4 jaar geleden

Ik ben 6 weken na mijn bevalling ongesteld geworden dit heeft meer dan 3 weken aangehouden met heftige buikkrampen en rug klachten. Volgens mijn vk moet alles nog rustig worden hormonaal etc dus weet je nooit gelijk al hoe het gaat zijn.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ja, na 28 dagen al... maar heel licht en is nu na 3 dagen ook weer gestopt. Dus of dit het nou echt was weet ik niet.

4 jaar geleden

Ja 7 weken na de bevalling. Heel veel bloeden, op dag drie had ik elke twee uur een volle maandverband en doorlekken. Maar had geen pijn

4 jaar geleden

Na 5,5 week nu 3 dagen (ook al geef ik borstvoeding) best heftig. Hoop dat het snel over is.

4 jaar geleden

Wat fijn dat dit topic geopend is, want kon er niet veel over terug vinden in andere topics. Ik ben nu na 6 weken weer gaan bloeden dus ja denk ongesteld geworden. Het begon afgelopen maandag en nu nog steeds helder rood bloedverlies. Dus was al benieuwd of er meer waren die dit hadden aangezien ik denk dat het bloedverlies iets langer gaat duren want neemt nog niet af. En ik geef ook volledig bv dus vond al zo snel. Maar lees hier dat er meer zijn met langer bloedverlies en ook die bv geven!

4 jaar geleden

Ik ben 7 weken na de bevalling ongesteld geworden 🤗

4 jaar geleden

Ik ben 6 weken na de bevalling ongesteld geworden maar was veel minder dan normaal en ik had weinig buikkramp bij mij duurde het 7 dagen

4 jaar geleden

Ik werd 6 weken na bevalling ongesteld (ondanks de borstvoeding). Het is echt minimaal, duurt wel al een week. Geen buikkrampen ofzo.

4 jaar geleden

Na 5 weken weer ongesteld. Tenminste dat denk ik. Helderrood bloed, maar ook met nog veel stolsels. Af en toe buikkrampen. Nu 6 dagen ongesteld dus ben benieuwd hoe lang het duurt...
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik heb dus echt al 2 weken het idee dat ik aan het doodbloeden ben🙊😅 maar wel een geruststelling om te lezen dat het normaal is dat mn menstruatie anders is!

4 jaar geleden

Ik was na 4/5 weken weer ongesteld. Het begon met 2 dagen buikpijn en daarna 13 dagen bloedverlies 😖, de ene dag meer dan de ander. Gelukkig weer ervan af nu!

4 jaar geleden

Ik nu na 9 wkn nog niks 🤷‍♀️ geef flesvoeding. Heb gister zelfs een zwangerschapstest gedaan, maar gelukkig niks 😅

4 jaar geleden

Ik bloede na de bevalling nog 6 weken lang maar werd steeds iets minder en bruin achtig op het laatst en nu ineens weer helder rood dus ik denk dat dat dan ook ongesteldheid is? (Ik ben ook na de bevalling geopereerd gelijk , gescheurde baarmoeder) maar vroeg me af of zoveel weken nabloeden ook wel normaal js ?

4 jaar geleden

Ik na 6 weken weer. Eerste dagen echt veel meer bloedverlies dan voor de zwangerschap, en duurde in totaal ook wat langer dan ik gewend ben (6/7 dagen) .. hopelijk wordt het weer zoals voor de zwangerschap 🙄

4 jaar geleden

Ik ben afgelopen woensdag weer ongesteld geworden (7+3). Voelde wat lichte krampen en de 1e dag rood met wat stolsels maar het was erg weinig en heb nu meer wat bruinig verlies op de dagen erna. Ik ben zelf via een keizersnede bevallen en ik las dat als je via de natuurlijke weg bevallen bent, de opening wat groter is en je daardoor een stuk meer kan verliezen als normaal!

4 jaar geleden

Reactie op Dyttje

Ja, na 28 dagen al... maar heel licht en is nu na 3 dagen ook weer gestopt. ...
Dat had ik ook..

4 jaar geleden

Reactie op sandra1988

Ik bloede na de bevalling nog 6 weken lang maar werd steeds iets minder en ...
Ik heb ook ruim 5 weken nog gebloed na de bevalling😉

4 jaar geleden

3 weken na m'n bevalling stopte ik met bloeden. 3 weken erna werk ik OG dus dat was 6 weken na bevalling. Ik bloedde zoveel dat ik 5 dagen kraamverband nodig had. 2 dagen erna kon ik tampon indoen. Dus ben 7 dagen OG geweest. Normaal was ik 4 dagen en niet zo erg en ook geen krampen en die heb ik nu wel. Heb gisteren implanon anticonceptie implantaat gezet dus ben benieuwd hoe m'n volgende menstruatie zal zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Dees90x

3 weken na m'n bevalling stopte ik met bloeden. 3 weken erna werk ik OG dus ...
Ik heb dus ook van de week m'n Implanon laten zetten, 7 weken na de bevalling en hier nog niet ongesteld geweest. Hoop stiekem dat m'n menstruatie dan ook een jaartje uitblijft, zoals de vorige Implanons!