9 Reacties
één jaar geleden
Ik had een elektrische bakfiets. Ik vond hem lomp en fijn tegelijk. Uit eindelijk er voor gekozen om hem te verkopen. Het nadeel vond ik dat je altijd zo een gigantisch obstakel in de tuin hebt staan. Het rijden ervan en sturen is ook wennen. Ook is het parkeren er van niet altijd ideaal. Veel losse onderdelen die weer opgebergd moeten worden. Baby schaal, regenhoes,windhoes incl de stangen. Het voordeel vond ik dat de baby en me zoontje (2) tegelijk kon vervoeren. Altijd eventueel de buggy mee kon nemen. K kon goed boodschappen doen want er paste veel in.
Ik raad je aan om echt te kijken wat jij echt nodig hebt. Dan kun je makkelijker de keus maken
één jaar geleden
Ik heb een elektrische mama fiets. Persoonlijk vind ik een bakfietss onhandig en in de wijken waar ik rondom en in woon niet praktisch. Bovendien als de kinderen een jaar of 5 zijn willen ze zelf fietsen dan vind ik het te veel geld om na 5 jaar weer weg te doen en dan alsnog een nieuwe fiets te kopen.
één jaar geleden
Reactie op Wendy91
Ik heb een elektrische mama fiets. Persoonlijk vind ik een bakfietss onhand ...
Mag ik vragen welke elektrische moederfiets je hebt? Ik neig toch meer naar een moederfiets ipv een bakfiets. Klopt indd, na een paar jaar is het niet meer stoer om in zo’n bak te zitten. Moet zeggen dat een elektrische moederfiets ook niet meer zo goedkoop is
één jaar geleden
Ik heb een bakfiets en ben er zooooooo blij mee. Ik had een electrische fiets, maar werd al gek met 1 kind. Ik was zwanger van een 2e een wilde een bakfiets proberen. Na testen uiteindelijk gekocht. Met 2 wielen en geen houtenbak. Dat sturen went super snel. Mijn vader kon er zelfs goed op fietsen met mijn kindje. Het fietst veel gezelliger. Hij staat in de schuur(kleine schuur, past toch echt). Nooit problemen met het parkeren eigenlijk. Zelfs met carnaval ging het prima🤣. Zelf heb ik er geen winhoes/regenhoes over, mensen vinden dat raar, maar op een gewone fiets zouden ze ook in de regen zitten🤷🏼♀️ regen hoort bij het leven, dus het enige extra wat ik heb is een babyzitje, maar dat geld ook voor het voorzitje op een gewone fiets.
Hier pro bakfiets dus 😉
één jaar geleden
Reactie op Emmsingo
Oh wat lastig kiezen dit… Heb je tips qua bakfiets merk? Nu ga ik weer twij ...
Ik heb die van gazelle echt heel fijn. Maar heel eerlijk... het is zo persoonlijk! Ik zit even langs de fietsenwinkel gaan.