11 Reacties

5 jaar geleden

Ik denk vanaf zes maanden anders hadden ze het wel in potjes van 4+ gegeven

5 jaar geleden

Volgens mij mogen ze het niet elke dag, ook niet op een later leeftijd omdat er bij veelvuldig gebruik teveel Arseen in zit -> https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/zwanger-en-baby/wat-voor-pap-kan-ik-geven-aan-mijn-baby-.aspx

5 jaar geleden

Rijstebloem mag vanaf 4 mnd. Granen vanaf 6 mnd. Ik doe sochtends 1 schepje rijstebloem in zn flesje.

5 jaar geleden

Ik geef zo minimaal mogelijk omde zoveel dagen soms

5 jaar geleden

Onze zoon raakte er helemaal verstopt van. Dus we zijn weer gestopt 馃槄

5 jaar geleden

Inderdaad niet elke dag rijstproducten geven (op geen enkele leeftijd). Je kunt t ook afwisselen met haver / tarwe of maisbloem

5 jaar geleden

Ik doe elke avondfles anderhalve schep (zelfde schepje als de voedingsschepjes) rijstebloem in de fles

5 jaar geleden

Misschien een hele domme vraag, maar wat is de precies de reden dat jullie rijstebloem geven? Is dit zodat ze beter verzadigd zijn en beter slapen?

5 jaar geleden

Reactie op mmoak

Misschien een hele domme vraag, maar wat is de precies de reden dat jullie ...
Zodat ze vast kan wennen aan wat vaster voedsel 馃槉 die van mij slaapt er snachts niet beter van haha.

5 jaar geleden

Reactie op mmoak

Misschien een hele domme vraag, maar wat is de precies de reden dat jullie ...
Zodat ze ook wennen aan vezels alvast.

5 jaar geleden

Ik heb net gebeld met het cb: rijstepap is eigenlijk niet nodig als de kleine goed zijn fruit en groente hapje eet. Hier zitten ook al voldoende vezeltjes in om de darmen te laten wennen. Als de hapjes niet goed gaan kan je pap geven om te wennen aan de dikkere structuur en de lepel. Het is ook idd niet goed om elke dag rijstebloem te geven vanwege de arseen en ook omdat het teveel kan worden voor de darmpjes. Enne dat het goed vult voor de nacht is een fabeltje vertelde ze mij馃槀