16 Reacties
2 jaar geleden
Hier precies hetzelfde.. Ik denk niet dat het honger is, maar bij mijn dochter helpt een klein flesje ook om te troosten en valt ze wel weer in slaap. Ik ga er maar vanuit dat het een fase is.
2 jaar geleden
Dat hebben wij ook een periode gehad. Nachtvoedingen kunnen soms terug komen tijdens sprongen. Zit ze misschien in een sprong? Dat zou het kunnen verklaren.
2 jaar geleden
Reactie op Tes2035
Probeer het zo dun mogelijk te maken, gewoon water moet ze niet 😅
Haha ja de kleintjes weten heel goed wat ze wel of niet lekker vinden 😅
2 jaar geleden
Wij ook heel lang nog flessen s nachts gegeven maar nu doen we het echt niet meer (mede omdat hij dan dus niks meer eet overdag). Ons zoontje is sowieso om 5u wakker elke ochtend maar wordt snachts ook regelmatig wakker (plassen, slechte dromen, wie weet het)? Wat wij doen is naar hem toe gaan, troosten, even uit bed halen, slaapliedje zingen en weer in bed leggen. Brullen natuurlijk maar nu valt hij vaak met een paar minuten weer in slaap omdat hij inmiddels weet dat dit het enige is wat er gaat gebeuren snachts. Als hij nog een keer wakker wordt check ik altijd even zijn luier. Succes!
2 jaar geleden
Ik ben heel benieuwd! Gister had ik haar om 5 uur een extra flesje water (met een piepschepje melkpoeder voor de smaak, anders drinkt ze het niet echt) en om 7 uur nog een half melk/half
Water fles. Ze sliep tot half 8 door! Nu weer
Gedaan, ben benieuwd of dit het ei van Columbus is hier. Ze drinkt overdag gewoon niet zo goed.