4 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben er ook bewust voor gekozen om geen tweede kindje te willen. Mijn vrouw is inmiddels 39 heeft MS en bij ons gaat het niet vanzelf, dus moeten al een hele bewuste keuze maken. Met het oog op de toekomst en de grilligheid van de MS hebben we besloten om het bij onze dochter te houden. En daarbij telt die soms al voor 3 🙈😉
2 jaar geleden
Zoals je schetst zijn 2 kinderen bij ons in de familie traditie. Wij hebben daarom gezegd of 1 of 3... Inmiddels heb ik een dochter van 21 maanden en een zoon (niet gepland) van bijna 3 maanden. Sinds november hebben wij ook de volledige verzorging van 4 nichtjes. Ik heb nu dus 6 kinderen. Of er daarom biologisch voor ons nog een kind bij komt weet ik op dit moment nog niet. Ik sluit het nog niet uit
2 jaar geleden
Hoi!🙋♀️
Mijn man en ik hebben 1 dochtertje. Hij heeft uit een eerder huwlijk een zoon en dochter, die wonen bij hun moeder. Ik heb besloten om niet voor een 2de kindje te gaan zodat ik mijn dochter alles kan geven wat ik wil en wat zij nodig heeft. Nu met haar halfzus en broer lijkt dat soms al wat ingewikkeld laat staan als er nog een kindje van ons samen zou bijkomen.
Sws heb ik respect voor mama's en papa's met 2.3.4....kindjes want ben al kapot van een hele dag met 1tje😆 (op een positieve manier)
Als ik geen "bonuskids" zou hebben, had ik het ook bij 1 gehouden.