Dag lieve moeders,
Onze dochter is nu 15 maanden en slapen in de nacht is een drama. Al 4 maanden wordt ze nadat we haar rond 19-20u in bed leggen rond 22u overstuur wakker en enige wat helpt is bij ons in bed verder slapen. Ik probeer altijd eerst als ze wakker wordt bij dr te blijven, speentje terug, hand op buik, zachtjes neurieen, van alles probeer ik maar ze slaapt niet mee verder. Ook als ik dr dr uit haal, in haar donkere kamertje blijf zitten tot ze slaapt maar zodra ik dr terug leg wordt ze gelijk weer wakker. Al 4 maanden kom ik dus uiteindelijk erop uit dat ze bij ons in bed beland omdat ze dan wel slaapt (lees; erg onrustig want ze moet me hoofd of haren vast hebben waardoor ik zelf dus 100x wakker wordt snachts). Ik wil hier graag vanaf omdat onze eigen nachtrust eraan onder door gaat en onze dochter dus ook onrustig slaapt. Maar hoe.. gister weer 2 uur lang naast dr bedje gezeten maar ze gaat niet slapen, of slaapt half want zodra ik weg ga, wordt ze weer wakker en begint ze te huilen. Gewoon weggaan en even aankijken helpt ook niet, ze raakt steeds meer overstuur ipv dat ze alsnog in slaap valt😔 ik weet even niet meer hoe ik dit patroon kan doorbreken. Iemand tips? Heb ook al met en zonder witte ruis geprobeerd, lavendelolie voor de rust, wel/niet insmeren voor de nacht… wel geen kacheltje aan niks lijkt verbetering te geven