4 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb vorige maand mijn koper spiraal laten verwijderen, die heb ik 11 maanden in gehad. Maar ik had vanaf het begin al klachten en pijn er van. Ik heb meerdere keren laten nakijken of hij goed zat, maar hij zat gewoon goed. Ondanks dat ik hem voelde zitten. Nu willen we voor een 2e zwangerschap gaan en het was echt een verademing zonder. Heb nu mijn 1e menstruatie na de spiraal en deze is veel minder heftig.
Het bloedverlies kan misschien komen omdat hij verschoven is, ik zou het aankijken komende dagen. Ik had het ook wel eens tijdens mijn eisprong maar die heb je dus al gehad. Succes in ieder geval
2 jaar geleden
Reactie op MelanieG
Ik heb vorige maand mijn koper spiraal laten verwijderen, die heb ik 11 maa ...
Meen je dat is wel vervelend.
Ik had alleen de eerste keren dat het heftig was en daarna werd het gewoon normaal heb alleen 2 dagen dat ik wat heftiger bloed.
Ik vind het juist fijn omdat er geen hormonen in zitten en heb juist minder last van m’n menstruatie heb geen krampen en geen moodswings.
Maar mijn vorige menstruatie had ik wel last van krampen en vond dat wel wat vreemd maar dacht het zal wel goed zitten.
Heb gewoon heel erg last van druk in mijn buik en als ik beweeg doet het meer pijn en krampen in me rug.
Begin nu ook steeds meer te bloeden.
2 jaar geleden
Reactie op Hartje1
Meen je dat is wel vervelend.
Ik had alleen de eerste keren dat het heftig ...
Het klinkt alsof je misschien toch al ongesteld wordt nu. Kan natuurlijk altijd dat je cyclus een keer onregelmatig is.
Zoals jij het beschrijft zo ervaarde ik iedere menstruatie met de spiraal, krampen, pijn in onderrug en onderin buik. Maar ik had altijd het idee dat hij niet goed zat, ookal bleek dat met echo's wel zo.
Wat ik zei, hou het in de gaten. Ben je al gebeld door de verloskundige?
2 jaar geleden
Reactie op MelanieG
Het klinkt alsof je misschien toch al ongesteld wordt nu. Kan natuurlijk al ...
Ik ben altijd regelmatig ongesteld dus dat is onmogelijk en ben net ongesteld geweest dus dat lijkt me gek.
Het is nu weer weinig bloed en is ook niet echt zoals ik bij mijn ongesteldheid heb het is alleen slijm gecombineerd met bloed met afvegen.
Ik kan morgen terecht voor een echo om te kijken of hij nog goed zit dus ik ben benieuwd. 🙈