Eten en drinken

Ankes
2 maanden geleden
Volgen
Gisteren pas voor de eerste keer positief getest. Merk dat ik er nog echt in moet komen qua regels rondom eten en drinken. Tijdens lunch zat 't broodje zalm er sneller in dan ik door had dat 't niet slim wasπŸ˜‚. Meer mensen last van?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Lisaaah1
2 maanden geleden
Valt mee gelukkig 😊 ik heb een hele fijne app gedownload, zwangerhap, waar je heel snel kunt opzoeken wat wel en niet mag 😊
  • Rapporteren
patricia1996
2 maanden geleden
Ik begrijp je zo goed. Ook ik had gister voor het eerst een positieve test. Ik Ben nu zo een 5 weken zwanger. Ik vindt t erg lastig om te bedenken wat ik wel en niet mag. Ook was ik altijd gek van carpaccio ! Ga dat zoooo missen
  • Rapporteren
LaMayo
2 maanden geleden
Bizar wat allemaal niet mag! Nooit echt over nagedacht hoe lastig dat wel niet is. Ik heb de ZwangerHap app gedownload van het Voedingscentrum. Super handig. Ik had van het weekend een broodje makreel gegeten. Ik dacht dat is gerookt, dat mag toch wel?! Nou eigenlijk niet... Oops!
  • Rapporteren
rvdp
2 maanden geleden
Ik vind het ook nog een dingetje ja! Zeker aangezien wij op het werk lunch maken en dan moet je toch even spieken op de zwangerhapapp die wel echt heel makkelijk is! Maar ben wel bang dat iemand het ziet op me telefoonπŸ™„
  • Rapporteren
Snbtje
2 maanden geleden
Inderdaad zwangerhap app downloaden, ideaal. Ben zelf een vrij moeilijke eter, het meeste wat ik niet mag eten, lust ik toch niet, dus heb t gelukkig niet zo zwaar hahaha alleen opletten met eieren koken(niet zachtgekookt) niet te veel leverworst en niet te veel caffeine
  • Rapporteren
Cvdm
2 maanden geleden
Ik heb het boek: eet als een expert zwanger gekocht 😊 heel uitgebreid en wetenschappelijk onderbouwd.
  • Rapporteren