12 Reacties

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde verhaal !! Zou t dan toch een ‘fase’ zijn .. 👀

2 jaar geleden

Reactie op K.Y.K

Hier precies hetzelfde verhaal !! Zou t dan toch een ‘fase’ zijn .. 👀
Nou ik heb toch even de ‘oei, ik groei’ sprong opgezocht…en zoontje is bijna 53 weken en jawel, midden in sprong…hij doet er vaker aan mee als ik toch stiekem even daarop kijk…dus ik ga toch voor het zal een “fase” zijn indd😅

2 jaar geleden

Hier hetzelfde met af en toe een dag dat ie wat boontjes ofzo eet… Ik geef hem nu 1 boterham als lunch ipv 2 en hierdoor eet ie wel iets maar veel minder, maar dat is normaal voor deze leeftijd (ze groeien namelijk minder hard).

2 jaar geleden

Same! 🙋🏼‍♀️Ook ziek geweest en nu echt mega moeilijk doen met avondeten. Moet wel zeggen; daarmee ook gestopt met potjes en vooruit prakjes koken, want ik kon het elke keer weer gooien en was alleen maar huilen. Hij krijgt wat wij eten in aangepaste vorm en dat vindt ie toch interessanter en is daarmee veel gezelliger aan tafel. Ook eet hij dan tenminste wat. Niet de hoeveelheden van voorheen maar er gaat aardig wat in aan stukjes groente, pasta, vlees, soep of gisteren zelfs groente wraps gevuld met van alles. Altijd bakje yoghurt na en voor het slapen gaan nog een fles.

2 jaar geleden

Reactie op Abo2020

Same! 🙋🏼‍♀️Ook ziek geweest en nu echt mega moeilijk doen met avondeten. ...
Hier at hij dus echt mega goed zijn avondeten, vers. Nu wil hij alleen maar fruit, vers of potje. Maarja beter iets dan niets binnen, maar hij zat zo met smaak vanaf 4 maanden verse groente te eten. Komt hopelijk terug!

2 jaar geleden

Wij hadden hetzelfde! Duurde wel 3 weken denk ik. En ineens sinds een paar dagen is het weer over 😅

2 jaar geleden

Hier ook... Was een hele goede eter. Nu nog wel met brood en fruit maar avond eten is echt zeuren. Uitspugen, wegslaan

2 jaar geleden

Mijn dochtertje wil alleen fruithapjes en avondeten uit blik. Elke dag bied ik haar nu al een half jaar lang brood en drinken aan maar ze weigert echt. Nu zegt cb moet je haar helemaal niks geven eet ze vanzelf ma dat vind ik echt zielig. Iemand tips?

2 jaar geleden

Mijn dochtertje wil alleen fruithapjes en avondeten uit blik. Elke dag bied ...
Uit potje bedoel ik*

2 jaar geleden

Die van mij eet alleen pasta goed. Ze eet pas goed sinds 1 maand. Maar ja wat ik goed vind, vind denk niemand anders goed haha. Ze eet hooguit 100 gram. De rest van het eten nauwelijks. Overdag halve tot 1 boterham en wat fruit. Daarnaast nog veel borstvoeding, anders zou ze veel afvallen.

2 jaar geleden

Ons zoontje is weer helemaal terug. Haha hij bunkert als een volwassen vent.

2 jaar geleden

Reactie op Bloem43

Ons zoontje is weer helemaal terug. Haha hij bunkert als een volwassen vent ...
Durf het bijna niet hardop te zeggen.. maar mijn kleine monstertje is back!! 😁 Dus toch een fase! 😁