11 Reacties
2 jaar geleden
Heel herkenbaar! Niet dagelijks maar wel heel vaak. Ook het gooien met spullen 🙈 Ik zet em dan op een stoel in de keuken en ga er op mn knieën bij zitten. Benoem dat hij boos is, dat dat ok is, maar dat er niet mag worden gegooid met spullen of slaan/schoppen. Dan zeg ik dat als hij rustig is hij weer mag spelen en vaak geeft hij dan al een knuffel en gaat spelen. Dit werkt niet altijd maar 9/10 keer wel. Als hij niet werkt en hij blijft gillen, laat ik em even alleen zitten en blijf ik op afstand.
2 jaar geleden
Reactie op Lynn82
Heel herkenbaar! Niet dagelijks maar wel heel vaak. Ook het gooien met spul ...
Ah, gelukkig herkenning!
Ik heb hem vanochtend ook maar op de bank gezet en idd ook uitgelegd dat hij best boos mag zijn, maar dat we niet gaan gooien.
Ik doe dat idd ook elke keer met hem.
Ik ben er al wel achter dat als ik zelf echt boos wordt, hij nog gekker wordt, dus dat maar niet😂😂
2 jaar geleden
Reactie op Pink27
Sjonge jonge, vanmiddag al vier boze buien🙈 werkelijk geen idee wat er met ...
Ow hier ook 2 dagen vakantie en zodra hij aan tafel moet voor avondeten is het huis te klein 🙈 Vandaag ben ik jarig en het is drama 🤦🏼♀️ Om 5u wakker… voor 9 uur al 2 keer complete meltdown… Toen maar naar speeltuin gegaan, dat ging gelukkig goed 😊 Maar slapen gaat hier nu ook verschrikkelijk, dus vanmiddag ook weer 2 meltdowns en nu koken en hoor em al de hele tijd nee nee nee nee zeggen in woonkamer 🤭🤷🏼♀️
2 jaar geleden
Reactie op Pink27
Ten eerste, van harte gefeliciteerd!! 🎉🎉
Zou het dan in de lucht hangen ...
Ah lief dankjewel 🥰 Had gelukkig geen grote plannen 🤪 Hij ligt nu in bed, wist het anders ook niet meer 🤷🏼♀️ Denk dat hij ook heel moe is, misschien nog van de warmte ofzo. Nu hopen op een goede lange nacht 😂🤞🏼
2 jaar geleden
Heeel herkenbaar😅 soms om de kleinste dingen een mega driftbui en dan wordt hier ook van alles rond gegooid en ook wel meerdere keren per dag.Ik pak hem dan bij zijn arm en spreek hem streng toe dat er niet wordt gegooid met spullen en laat hem dan uitrazen. Dit werkt bij ons tot nu toe het beste😊
2 jaar geleden
Ik zorg dat ik op het niveau van onze dreumes zit dus zodat we elkaar in de ogen kunnen kijken en probeer haar dan te kalmeren en aan kan spreken op haar gedrag en te achterhalen waarom ze dit doet. Indien dit niet lukt (ze is namelijk nog geen 2) probeer ik haar af te leiden door grapjes te maken waardoor ze moet lachen of met ander speelgoed. En waardoor haar mood veranderd.