31 Reacties

4 jaar geleden

Hoi ik ben Mandy. Mijn partner en ik beide 24 jaar. In de 5e ronde goed zwanger. 14 februari eerste echo ❤💙

4 jaar geleden

Hoi ik ben Manon en ben 30 jaar en mij partner 36 In december gestopt met de pil en het was gelijk eerste keer raak 😮 25 feb eerste echo

4 jaar geleden

Hai hai Run2020. Getrouwd, zelf 38, man van 41 jr. Kindje 1: stilgeboren in 2011 Kindje 2: born in 2013 (girl) Kindje 3: born in 2014 (boy) Kindje 4: 1 feb 2020: 5+1 weken zwanger.

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben Jolanda, 36 jaar. En nu zwanger... heb in december helaas een miskraam moeten ervaren dus vind het heel spannend allemaal. Wij zijn inmiddels ruim 9 jaar bezig met zwanger worden. Eerst werd ik in ziekenhuis niet geholpen (6jr geleden) was te zwaar. Na een maagverkleining op 27-12-2017 veel 68kg afgevallen. Toen hebben ze met contrast vloeistof gekeken naar mijn eierstokken. Besproken om met iui te beginnen. Echter voordat we daaraan konden beginnen diende de eerste zwangerschap zich aan. Helaas mis gegaan. Nu na 2 mnd besloten mochten we deze keer niet spontaan zwanger zijn gaan we met de hormonen beginnen. En ja hoor... wat fijn maar wat onzeker

4 jaar geleden

Ik ben marieke 30 jaar.. na jaar traject van clomid en gonal f spuiten ben ik nu ongeveer 5 weken zwanger! Vind t super spannend en hoop dat alles goed komt.

4 jaar geleden

Hallo dames 💃🏻 Ik ben Miryam, 25 jaar. Mijn man en ik zijn in verwachting van ons eerste kindje dat waarschijnlijk rond 13 oktober geboren zal worden 😊! Ik hoop nog veel te kunnen leren in deze app. Lieve groetjes 💋

4 jaar geleden

Hoihoii, Ik ben Dorien, net 30 jaar en hopelijk rond 11 oktober uitgerekend van ons wondertje💛. Eind oktober 2019 kregen we het verschrikkelijke nieuws dat het hartje niet meer klopte bij ons vorig wondertje💙. Was toen volgens berekening 18 weken. Maar bleek dat de kleine met 14 á 15 weken al was overleden. Dat was een grote schok. Mijn vriend en ik hebben het samen een plekje kunnen geven. Nu 3 maand later weer in verwachting. En ik hoop zo dat nu alles goed gaat🍀🙏. Wordt een spannende tijd.

4 jaar geleden

Hoi allen! Ik ben Marleen, 29 jaar oud. Mijn vriend is 32 jaar oud en in de tweede ronde zwanger geworden van ons eerste kindje🥰 Volgens mijn eigen berekeningen ben ik rond 16 oktober uitgerekend. Nu rond de 4 weken zwanger. 4 maart de intake bij de verloskundige en eind maart de termijnecho. Wat ontzettend spannend allemaal, hopelijk kunnen we via deze app elkaar helpen🍀😊

4 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben Kelly, 31 jaar en getrouwd met Karolina 37 jaar. Ik ben nu 5 weken zwanger van ons eerste kindje via IUI. Zo blij en gelukkig dat het na 8 rondes gelukt is maar ook nog zo onwerkelijk. Eerste echo is op 21 februari.

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Wat fijn dit forum. Ik ben Susan, 25 jaar en mijn vriend 32 jaar. 5 weken zwanger van ons eerste kindje 🥰 Rond 6 oktober uitgerekend (denk ik) Aanstaande zaterdag intake bij de verloskundige. Zo super spannend allemaal. Ben normaal helemaal niet onzeker over alles.. maar nu totaal het tegenovergestelde, misschien de hormonen 🙄 meer die dit herkennen? Liefs 😘

4 jaar geleden

Hi allemaal, ik ben Renee, 34 jaar en mijn vriend is 33. Als het goed is ben ik 15 oktober uitgerekend, super spannend! Bij ons was het gelijk de eerste keer raak. Wij hebben 27 februari de eerste afspraak en gelijk een echo.

4 jaar geleden

Hoi , ik ben melissa 29 jaar.. Mijn man kevin 36 jaar.. Wij zijn al 1 jaar en half aan het proberen na verschilende testen leek het beste om ivf te doen. Maandag was ons eerste gesprek ..maar vreemd ik ben 5 dagen overtijd .. En ik deed wel 3 testen. Zelfs een afspraak gemaakt op de dag zelf bij de genecoloog. Jawel bijna 5 weken zwanger 😱😱 Zeer blij natuurlijk☺☺ Mijn man heeft al 3 kinderen uit een andere relatie 16,14,8 jaar .. En ikzelf 2 kinderen 13 en 9 jaar .. Wij wouden zo graag nog ons kindje van ons 2 tjes. Grtjs Mellissa

4 jaar geleden

Mijn naam is Elly, ik ben 29 jaar en mijn vriend is 39. Uitgerekende datum is (als alles goed gaat) 17/10. Onze tweede ronde voor ons eerste kindje 🍼❤️.

4 jaar geleden

Leuk! Nu hopen dat ik hier geen bekende tegen kom, aangezien nog niemand het weet haha Ik ben Lisanne, 31 jaar en mijn vriend (of eigenlijk verloofde 💖) is bijna 28. Zijn in september begonnen met proberen zwanger te raken ( ik was al een half jaar zonder spiraaltje)..is mij een aantal jaar geleden vertelt dat er een kans is dat ik pcos heb, dus vonden het erg spannend. Hield al een tijd netjes mijn cyclus bij in een app, maar was niet super regelmatig (altijd wel paar dagen afwijking). Na vier maanden ovulatie tests gaan gebruiken alleen deze laatste maand was ik schijnbaar te laat want hij gaf telkens negatief. Waren dus een beetje teleurgesteld, want voelde als een weggegooide maand 😅 MAAR, toen zat ik ineens op 31, 32, 33 dagen van m'n cyclus en nog steeds niet ongesteld. Wel al dagen pijnlijke borsten en beetje semi-misselijk. Wilde het niet jinxen, dus op dag 34 einde vd middag pas test gekocht. En toen werd ie zo snel positief, ik had niet eens de tijd van de wc af te komen 🤣 Dus, gezien mijn wat afwijkende cyclus verwacht ik nu zo'n beetje op 5weken te zitten .. dus nog heeeeul pril. Vind het vreselijk spannend allemaal!!! Leuk dit forum trouwens!

4 jaar geleden

Reactie op Mell90

Hoi , ik ben melissa 29 jaar.. Mijn man kevin 36 jaar.. Wij zijn al 1 jaa ...
Wat een fijn nieuws zeg, gefeliciteerd 😊

4 jaar geleden

Haaai! Ik ben Ilse, 31 jaar oud, manlief is 38 jaar. Wij zijn nu 4+4 wkn zwanger van ons tweede kindje en onze uitgerekende datum is 17 oktober 2020 ❤️💙 Superblij zijn we! Oh ja, wij wonen in Rijen (NB). Bij onze eerste dochter veel leuke mensen leren kennen via een geboorteclub, dus leuk om nu een forum tegen te komen voor oktober 2020! Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!

4 jaar geleden

Hoi, Ik ben 29 jaar oud, na 7e ronde nu zwanger van ons eerste kindje 🥰 volgens mijn laatste menstruatie vandaag 5 weken, maar door mijn altijd late eisprong weet ik dat ik eigenlijk pas 4+1 ben! Ik ben woonachtig in Noord-Brabant, regio Breda. Ik heb haast geen klachten en voel me eigenlijk hartstikke goed! De eerste dagen flink bang geweest, maar eerlijk gezegd voelt het nu hartstikke goed en ben ik positief over de levensvatbaarheid van ons kindje 🥰 al weet je het natuurlijk nooit. Woensdag 11 maart staat onze eerste echo gepland, kan haast niet wachten! 🍀 Bijzondere is dat wij positief hebben getest afgelopen dinsdag en wij toen precies 7 jaar samen waren, mijn uitgerekende datum valt rond mijn 30e verjaardag.. ik heb altijd gezegd voor mijn 30e moeder te willen worden, dus voelt erg toevallig! 🥳

4 jaar geleden

Hoi hoi, Mijn naam is Esmy. Ik ben 25 jaar oud en woonachtig te Kerkdriel. Mijn man, Jeroen, is 30 jaar oud. Na een aantal maanden proberen hadden we afgelopen woensdag een positieve zwangerschapstest. Wauw, dolgelukkig zijn wij. Een lief klein wondertje! Daarnaast, vooral bij mij, ook angst. Als alles maar goedgaat.... Ik voel me top, af en toe een licht krampje in mijn buik en borrelende darmen (slecht naar de wc kunnen) verder voel ik er niets van, is dat geen slecht voorteken....? Buiten dat proberen wij absoluut te genieten van het feit dat we papa en mama worden!! 😍😍 Vandaag ben ik 4 weken en 5 dagen. Vrijdag 13 maart hebben we de eerste echo. Als alles goed blijft gaan, en als we het goed berekend hebben, zal ons wondertje rond 19 oktober 2020 komen!!! 💖💙 Ik wens iedereen een fantastisch fijne zwangerschap toe. Hopelijk kunnen we er allemaal heel erg van genieten. Liefs, Esmy 😘

4 jaar geleden

Hoi! Ik ben dimf, 36 jaar en zwanger van mijn '4e' kindje Ben nog een beetje beduusd van alles, en kan het allemaal nog niet zo goed plaatsen Heb pcos en met 2 a 3x per jaar een eisprong is het niet makkelijk om zwanger te raken.. we zijn in 2008 de medische molen ingestapt.. feb 2009 is mijn eerste zoon♥️ stil geboren met 26 weken... Dit was een heftige periode, maar bleek al snel spontaan zwanger van mijn dochter ♥️, zij is doordat mijn vliezen braken geboren in december 2009 met 33 weken, gelukkig helemaal gezond en met een geboorte gewicht van 3390 gram! (Zij lag als reus op de neo).. 2x bevallen in 2009 is zwaar, emotioneel en lichamelijk maar wat was het een mooie tijd, in 2015 zijn wij opnieuw de medische molen ingestapt, deze zwangerschap werd zeer nauw in de gaten gehouden, met elke 2 weken echo's, en elke week een injectie voor de groei.. zwangerschap suiker en spataders down under kreeg ik er als verrassing bij 🤣 maar met 38 weken is onze zoon geboren in november 2016! Helemaal compleet en af was ons gezinnetje... dacht ik.. Helaas volgde er een scheiding met de vader begin 2018.. Druk bezig om alles staande doet houden, zo in mijn eentje..ontmoete ik mijn nieuwe vriend in oktober van 2019.. zeer pril dus nog... eind januari voelde ik mij niet goed, en deed een test op 7 feb. waarin in zwanger leek te zijn.. ik was niet aan de pil ivm trombo-nog wat (Dit kreeg ik nadat ik bevallen was van nummer 3) maar we gebruikten wel een condoom... Ik ben dus erg in shock, het kindje is zeer zeker welkom! Maar vraag mij af hoe ik dit allemaal ga doen, net nu ik weer een beetje alles op de rit had, zoontje gaat in november naar school, en ik zou terug meer werken.. dacht ik 😏...

4 jaar geleden

Hoi hoi! Ik ben 24 en 5,5 jaar samen met mijn partner van 36. Een lief bonuskindje van 8 jaar en nu (voor de tweede keer) zwanger! Vorige zwangerschap uitgelopen op een missed abortion met helaas curettage met 11,5 week. Nu op naar een nieuw begin! Heel veel zin in en voel me heel fijn deze keer :-)