31 Reacties

vor 4 Jahren

Hallo allemaal!! Mijn naam is Elnara ik ben 28 jaar en na 4 jaar relatie ben ik met mijn partner sinds zomer 2019 getrouwd. Ik ben momenteel 5 weken zwanger en dit is ons eerste kindje. Als het goed is ben ik rond 22 oktober uitgerekend. Vind het zooo spannend allemaal. Kan niet wachten op mijn 1e echo. Er spookt van alles door mijn hoofd. Voel af en toe wat steken/krampen in mijn buik waarvan ik ongerust wordt. Maar dan voel ik ook weer steken bij mijn borst waarvan ik denk oke is normaal. Voor de rest merk ik niet veel van zwangerschapskwaaltjes alleen af en toe wat duizelig. Denk dat ik na mijn 1e echo rustig wordt xD

vor 4 Jahren

Reactie op Ekhalilova

Hallo allemaal!! Mijn naam is Elnara ik ben 28 jaar en na 4 jaar relatie ...
Leuk, dan lopen wij gelijk!!

vor 4 Jahren

Reactie op Ekhalilova

Hallo allemaal!! Mijn naam is Elnara ik ben 28 jaar en na 4 jaar relatie ...
Wanneer heb jij de eerste echo? Ik vrijdag 13 maart, ben dan precies 8 weken!

vor 4 Jahren

Wanneer heb jij de eerste echo? Ik vrijdag 13 maart, ben dan precies 8 weke ...
Wat leuk ik 12 maart mijn 1e echo 😀

vor 4 Jahren

Hoi! Ik ben Astrid (32) en 12 jaar samen (9j getrouwd) met Luc (33). We hebben een dochter Floor (4). Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en ben 5 oktober uitgerekend. 28-2 heb ik de eerste echo en ik kijk er zo naar uit. Tot 2 dagen geleden geen klachten, nu begint de misselijkheid flink op te spelen..

vor 4 Jahren

Hi dames, Ik ben Anneke net 32 woon samen met mijn man in Lelystad. Robbert en ik zijn 9 jaar samen waarvan 1,5 jaar geregistreerd partnerschap. We hebben een dochtertje van 13 maanden en als het goed is mogen we eind oktober onze tweede kleine bij verwelkomen. Gister voor de zekerheid een test gedaan om dat ik al op dag 35 zat en nog niks te bekenen was, dit vond ik vreemd. Daarnaast werd ik spontaan moe op gekke uren en dacht hmmmm, het zal toch niet? En ja hoor zwanger, de test kon het niet duidelijker aangeven een dikke roze streep. Als ik m’n app mag geloven ben ik nu 6 weken zwanger. Ik heb de vk een vroege echo aangevraagd ivm cycstes, waar ik helaas last van heb. Ik vind het echt super spannend! En gefeliciteerd dames met jullie zwangerschap!

vor 4 Jahren

Hoi Ik ben Dana, 33 jaar oud, getrouwd met 31 jaar oud Thijs. 7+5 zwanger. Ik kom oorspronkelijk uit het buitenland waar mijn familie nog wonen, dus ben benauwd hoe gaat dit hele avontuur zonder hun support lopen, maar ben heel positief. Gefeliciteerd allemaal 💕

vor 4 Jahren

Hai, 22 jaar en partner bijna 26. Wonen sinds 1.5 jaar samen. Dit is ons eerst kindje. 20 feb eerst echo gehad en tot nu toe leek alles goed.

vor 4 Jahren

Hoi hoi allemaal! Ik ben Simone 27 jaar ondertussen ruim 13 jaar samen met mijn partner Darren ook hij is 27. Samen hebben we een zoon Rafael van 15 maanden en nu 6+3 zwanger van nummer 2❤️

vor 3 Jahren

Hoi allemaal! Ik kom op de valreep nog even binnen vallen😅 Mijn naam is Fabiola, ik ben 32 jaar. Ik woon in Zevenbergen samen met John, ons zoontje Finn en kat Gerard. Ondertussen ben ik alweer 35 weken zwanger van ons 2e kleintje, een meisje❤ zoals het er nu uitziet zou de kleine zich moeten melden rond 21 oktober.

vor 3 Jahren

Hoi mijn naam is Manon ,ben 30 jaar oud en woon samen met mijn vriend David en 3 katten 🐈 ondertussen 36 weken zwanger van de 1e, een meisje 💕 Ben uitgerekend op 13 oktober