30 Reacties

4 jaar geleden

Meer vrouwen hebben last van pijn en krampen in hun baarmoeder na seks of een orgasme. Ik heb op meerdere websites gelezen dat dat normaal is en te verlichten met bijvoorbeeld een warme douche of kruik. Of zo'n langdurige pijn als jij hebt normaal is weet ik niet.. wellicht kun je dit straks even checken met je verloskundige?

4 jaar geleden

kan ook een blaasontsteking zijn. misschien voor de zekerheid urine inleveren bij je huisarts

4 jaar geleden

Herken het wel, maar niet zo lang. Bij mij trekt (in de vorige zwangerschappen voornamelijk) of trok het redelijk snel weg.. Bij twijfel, gewoon ff bellen..

4 jaar geleden

Contact gehad met de VA net en die zegt dat het inderdaad normaal is en ook te maken heeft met het vele overgeven van mij waardoor mijn lichaam extra moe is en de sex was gewoon even teveel, straks een afspraak bij de HA voor het overgeven en urine controle.

4 jaar geleden

Hoi, ik ben 6+4 en had dat ook zo verschrikkelijke pijn na de sex. Het is volkomen normaal want dan komt je man tegen de baarmoedermond en dat doet na afloop en eventueel tijdens zoveel pijn. Ik had zelf een druppel bloedverlies maar was ook volkomen normaal. Nu met mijn man er over gehad om het even niet te doen tot dat de boel rustig is en ik het weer aan kan en stemde hij hier mee in:). Groetjes

4 jaar geleden

Heb t vaker gelezen maar ik had zelf alleen een gevoelige onderbuik menstruatiegevoel. Omdat er t allebei beetje eng vinden hebben we wel rustig seks gehad. Ben 5+1 weken

4 jaar geleden

Ik heb echt sinds ik zwanger ben totaal geen zin.. en hiervoor was mijn libido best hoog. Haha maar goed om te weten dat het normaal is dat je dslat gevoel kan hebben na de seks

4 jaar geleden

Reactie op Noukiejjjj

Ik heb echt sinds ik zwanger ben totaal geen zin.. en hiervoor was mijn lib ...
Bij mij precies andersom haha. Ik heb altijd laag libido gehad, nu hoger! Vond daarstraks een man op werk (geen directe collega die ik ken) die ik al meerdere keren had zien lopen ineens opvallend aantrekkelijk 😂😂😂😂 laat ik het maar op de start van de hormonen steken 😅

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Bij mij precies andersom haha. Ik heb altijd laag libido gehad, nu hoger! V ...
Hahaha ja hormonen doen gekke dingen met je he.. maar mijn vriend was helemaal verbaasd toen ik zei dat ik geen zin had 😅😅 hij zei al voor de grap de buit is zeker binnen 🤣😜

4 jaar geleden

Ik had inderdaad ook wat pijn en kramp maar dat trok wel weg na een tijdje.

4 jaar geleden

Ik heb inderdaad daarna ook wel kramp en pijn en mijn vriend ook die zei ook al voor de grap ow oke schat eerst waren we goed aan het oefenen voor een kindje en nu dat gelukt is denk je mooii het hoeft allemaal niet meer😂 ik had altijd een hoog libido nu iets minder omdat ik snel moe ben🙈

4 jaar geleden

Ik durf niet en ik wil niet terwijl voordat ik zwanger was wel heel vaak wilde ...mijn vriend zegt dat ik altijd de zeur was om intiem te zijn en nu vind ik hem de zeur en uit eindelijk erover gehad we wachten tot ik er aan toe ben wanneer mag god het weten maar ligt vast aan me hormonen

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Bij mij precies andersom haha. Ik heb altijd laag libido gehad, nu hoger! V ...
Bij mij gaat het ook omhoog. Maar m'n libido was eerst laat ik t zeggen gemiddeld. Nu hoger hoor 😆

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Ik durf niet en ik wil niet terwijl voordat ik zwanger was wel heel vaak wi ...
Lastig he! Ik vind het ook eng en heb ook geen zin in. Ik vind gefriemel aan mijn lichaam nu al vervelend haha. Voor het stukje 'angst' hebben we afgesproken dat we sowieso wachten tot na de eerste echo (ik hoop dat die me wat gerust stelt) en qua zin gewoon totdat ik me minder moe en misselijk voel. Ik vind het wel sneu voor mijn vriend..

4 jaar geleden

Herkenbaar en dat was na zelfbevrediging 🤣😆

4 jaar geleden

Reactie op DJÉRANO GIVENCHY

Herkenbaar en dat was na zelfbevrediging 🤣😆
Ik heb ook besloten om gedurende m'n zwangerschap niet meer te masturberen/klaar te komen: deed zoveel pijn!

4 jaar geleden

Reactie op Noukiejjjj

Hahaha ja hormonen doen gekke dingen met je he.. maar mijn vriend was helem ...
Hahaha zo herkenbaar hier t zelfde. Normaal wel altijd vrij veel zin, nu een stuk minder maar vooral door de misselijkheid. Heb daar vooral eind vd middag tot in de nacht last van namelijk

4 jaar geleden

Als je niet goed kan plassen rustig herhaaldelijk op de ssss uitblazen rustig aan dan ontspant het meer,😉

4 jaar geleden

Hoi, ik heb het juist tijdens. Het voelt heel gevoelig en onprettig aan. Hebben meerdere hier last van? En later een druppel bloedverlies. Ik schrok ervan en belde de verloskundige (eerste zwangerschap schrik je van alles). Die zei dat het ook kan komen door obstipatie. Het is daar beneden extra doorbloed en als je perst kan er een adertje knappen zei ze. Ze adviseerde om lijnzaadolie te gebruiken. Misschien handig voor meer dames.

4 jaar geleden

Ik heb ook vreselijke pijn na de Sex. Het voelt bijna zoals weeën en houdt 10 min aan. Heel naar..