15 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben zowel het lakentje als de slaapzak. Het heeft ons wel geholpen, maar het is inderdaad heel duur. Ik ben vooral erg te spreken over het lakentje. Het is een stuk makkelijker om lekker strak in te pakken.

5 jaar geleden

Wij hebben het lakentje aangeschaft, omdat onze dochter ook erg onrustig is. Soms wel 4x wakker worden tussen 18.30 - 23.00 uur. Veel goede recensies op internet! Maar helaas slaapt ze er niet beter door. Haar armpjes komen er ook nog gewoon onderuit. Het enige voordeel voor is dat ze onder het lakentje blijft liggen en je zeker weet dat het niet omhoog kruipt.

5 jaar geleden

Hier lakentje ook paar weken geprobeerd maar geen succes. Inmiddels ook weer verkocht.

5 jaar geleden

Lakentje is geweldig!

5 jaar geleden

Hier een fedde en Kees laken. 3x gebruikt maar de armen komen er gewoon onderuit dus hier werkt t niet.

5 jaar geleden

Wij vinden het ook geweldig. Marktplaats even in de gaten houden zal ik zeggen, dan is het nog een beetje betaalbaar

5 jaar geleden

Hoe oud is je zoontje? Hier de swaddle gebruikt van meyco, toen ik dit wou afbouwen het lakentje van fedde en kees gekocht, lakentje vind ik handig, blijft altijd even strak en geen gedoe met instoppen ! Het slaapzakje is prima, maar persoonlijk vind ik het niet heel veel meer toevoegen dan een gewone slaapzak.

5 jaar geleden

Op wieghuren.nl kan je eventueel het lakentje huren voor een week (of meerdere) zo kan je kijken of het iets is voor je!

5 jaar geleden

Reactie op juud-89

Hier een fedde en Kees laken. 3x gebruikt maar de armen komen er gewoon ond ...
Bij ons helaas hetzelfde. Het enige voordeel dat wij ervaren is dat ze de deken niet van zich af kan schoppen omdat hij vast zit.

5 jaar geleden

Wij hebben de slaapzak. Werkt niet. Onze meid trekt gewoon die hele slaapzak omhoog om toch met dr handjes in haar mond te kunnen. 2x aan gehad. Je mag m dus overkopen als je wilt!

5 jaar geleden

Wij hebben het lakentje. 2 keer gebruikt en armen er 50 keer weer onder gestopt... nu ligt het in een doos. Jammer van het geld. Mijn ervaring is dus dat het niet helpt tegen maaiende armen. Plus dat het ook niet zo makkelijk is om die rits snachts te sluiten... We hebben de maat voor de cosleeper. Van waar ben je? Ik ben van Beersel (België) als je in de buurt woont mag je die van mij wel komen halen om te testen hoor.

5 jaar geleden

Hier ook gehad,werkte helaas niet dus weer doorverkocht na een aantal weken.

5 jaar geleden

Wat hier heeft geholpen is hem een knuffeldoek in de hand geven. Dan zit hij daarmee te friemelen. Slaat even niet op fedde en Kees. Maar hij is bezig met z'n armen zonder te slaan en wordt er rustig van. Want na het inbakeren was het natuurlijk even een ramp 😂

5 jaar geleden

Wij hebben de slaapzak. Vooral om inbakeren af te leren overdag. Armen konden inderdaad nog steeds omhoog. Voordeel was wel dat hij ze niet meer zo wild rond kon zwaaien. Het heeft bij ons eventjes gewerkt, maar na een tijdje werd hij er juist boos van, toen ben ik er mee gestopt en over gegaan naar een gewone slaapzak. Armpjes zijn nu wel een stuk rustiger gelukkig.

5 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties! Wij gaan op zoek naar wat anders. Ik lees toch teveel ervaringen waarbij het niet werkte. Fijn om dat via deze weg te horen! Dank!