15 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben het lakentje aangeschaft, omdat onze dochter ook erg onrustig is. Soms wel 4x wakker worden tussen 18.30 - 23.00 uur. Veel goede recensies op internet!
Maar helaas slaapt ze er niet beter door. Haar armpjes komen er ook nog gewoon onderuit. Het enige voordeel voor is dat ze onder het lakentje blijft liggen en je zeker weet dat het niet omhoog kruipt.
5 jaar geleden
Hoe oud is je zoontje? Hier de swaddle gebruikt van meyco, toen ik dit wou afbouwen het lakentje van fedde en kees gekocht, lakentje vind ik handig, blijft altijd even strak en geen gedoe met instoppen ! Het slaapzakje is prima, maar persoonlijk vind ik het niet heel veel meer toevoegen dan een gewone slaapzak.
5 jaar geleden
Wij hebben het lakentje. 2 keer gebruikt en armen er 50 keer weer onder gestopt... nu ligt het in een doos. Jammer van het geld.
Mijn ervaring is dus dat het niet helpt tegen maaiende armen. Plus dat het ook niet zo makkelijk is om die rits snachts te sluiten...
We hebben de maat voor de cosleeper. Van waar ben je? Ik ben van Beersel (België) als je in de buurt woont mag je die van mij wel komen halen om te testen hoor.
5 jaar geleden
Hier ook gehad,werkte helaas niet dus weer doorverkocht na een aantal weken.
5 jaar geleden
Wij hebben de slaapzak. Vooral om inbakeren af te leren overdag. Armen konden inderdaad nog steeds omhoog. Voordeel was wel dat hij ze niet meer zo wild rond kon zwaaien. Het heeft bij ons eventjes gewerkt, maar na een tijdje werd hij er juist boos van, toen ben ik er mee gestopt en over gegaan naar een gewone slaapzak. Armpjes zijn nu wel een stuk rustiger gelukkig.