25 Reacties

5 jaar geleden

Aan een touw met kleine was knijpertjes, wij zelf hebben ze op het raam geplakt bij de achtertuin tussen 2 trossen van 5 confetti ballonnen

5 jaar geleden

Reactie op Silvia1

Aan een touw met kleine was knijpertjes, wij zelf hebben ze op het raam gep ...
Maar dan heb je dus iets van 100 kleine knijpertjes nodig. Ik vond ze niet per se goedkoop bij de Prenatal.

5 jaar geleden

Reactie op Manon-26

Maar dan heb je dus iets van 100 kleine knijpertjes nodig. Ik vond ze niet ...
Volgens mij heb je ze ook bij de action?

5 jaar geleden

Wijzelf hebben nu weer en hadden bij de 1e een touwtje gespannen in de slaapkamer en hadden ze daar gezellig aan op gehangen idd met kleine knijpertjes van de action

5 jaar geleden

Je kan ze ook gewoon met plakband aan een touwtje hangen. Zoals op de foto (waren felicitaties voor zwangerschap)

5 jaar geleden

Bij de eerste hadden wij superveel kaartjes. Aan linten gehangen in de kamer met een paperclip. Stond heel gezellig en heb het denk ik wel 2 maanden laten hangen!

5 jaar geleden

Wij hangen alle kaartjes altijd met n plakbandje op aan de deur. Tegen de tijd dat ik bevallen ben, maken de tekeningen en andere kaartjes plaats voor de nieuwe lading haha

5 jaar geleden

Wij doen onze kaartjes altijd in deze boom die aan de muur hangt

5 jaar geleden

Wij hebben eerder een prikbord gehad en nu gaat het aan een touwtje met een paperclip

5 jaar geleden

En wat fantastisch werkt voor dingen die je voor het raam wil hangen ... mini zuignapje met haakje (slingers enzo) Geen geklier dus met plakband wat snel los kan laten ..

5 jaar geleden

Reactie op Manon-26

Bij de Sow Low hebben ze roze of blauwe knijpers! Niet al te duur, weet de exacte prijs niet meer 🙈

5 jaar geleden

Ik heb zo’n “kaartenbord”. Doe ze dan altijd per 2 of 3 aan 1 knijper. Alles wat dan niet meer past zet ik op een bankje of op de vensterbank.

5 jaar geleden

Reactie op Manon-26

Bij action! 200 knijpertjes voor €2,50

5 jaar geleden

Reactie op wendyy-24

Bij action! 200 knijpertjes voor €2,50
Ohh top!!! Dank!

5 jaar geleden

Solow heeft heel veel spullen voor geboorte

5 jaar geleden

Met knijpers aan een verjaardagsslinger?

5 jaar geleden

Zo hangen ze bij ons 🖒

5 jaar geleden

Wij hadden bij de eerste een lint gespannen en daar met kleine wasknijpertjes alle kaartjes aan gehangen. Stond erg gezellig!

5 jaar geleden

Mag ik vragen hoe jullie het doen als je houten kaartjes ontvangen hebt? Mijn idee was om later alle wenskaarten met ringen in te binden en te bewaren in een doos. Maar ik had niet op een paar houten wenskaart verwacht. Gaten erin boren en inbinden of gewoon los in de doos?

5 jaar geleden

Gebruik de slinger klemmen zo hoef je geen spijkers in je plafond te slaan om de draad te spannen ideaal ! En lekker Kris kras door de kamer hangen kijkt zo gezellig 🤗