Hebben jullie nog leuke ideeen om de kaartjes die je gaat ontvangen op te hangen in huis? Op Pinterest weet ik niet goed op welke zoektermen ik moet zoeken.
Wijzelf hebben nu weer en hadden bij de 1e een touwtje gespannen in de slaapkamer en hadden ze daar gezellig aan op gehangen idd met kleine knijpertjes van de action
Bij de eerste hadden wij superveel kaartjes. Aan linten gehangen in de kamer met een paperclip. Stond heel gezellig en heb het denk ik wel 2 maanden laten hangen!
Wij hangen alle kaartjes altijd met n plakbandje op aan de deur. Tegen de tijd dat ik bevallen ben, maken de tekeningen en andere kaartjes plaats voor de nieuwe lading haha
En wat fantastisch werkt voor dingen die je voor het raam wil hangen ... mini zuignapje met haakje (slingers enzo)
Geen geklier dus met plakband wat snel los kan laten ..
Mag ik vragen hoe jullie het doen als je houten kaartjes ontvangen hebt?
Mijn idee was om later alle wenskaarten met ringen in te binden en te bewaren in een doos. Maar ik had niet op een paar houten wenskaart verwacht. Gaten erin boren en inbinden of gewoon los in de doos?
Gebruik de slinger klemmen zo hoef je geen spijkers in je plafond te slaan om de draad te spannen ideaal ! En lekker Kris kras door de kamer hangen kijkt zo gezellig 🤗