8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een jaar met Yepp voorzitje gefietst op een normale stadfiets (Gazelle Orange C7+). In het begin was het ff wennen, maar echt problemen heb ik nooit gehad. Je stapt wel anders op, maar weet niet goed hoe ik t moet uitleggen 馃槀 Inmiddels zit mijn grote kerel op achterzitje.

2 jaar geleden

Zo zag het eruit

2 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Ik heb een jaar met Yepp voorzitje gefietst op een normale stadfiets (Gazel ...
Ja zo ziet het er bij mij ziet ook zo uit. Snap er niks van

2 jaar geleden

Ik heb al heel wat blauwe plekken van het stoeltje en ik heb wel een mamafiets... Het is echt wennen en ik moet zeggen dat ik nu meestal al over het frame stap voor het opstappen en dan een soort van opschuif. Zo werkt het beste.

2 jaar geleden

Hier dus precies het zelfde probleem gehad... haha ik ging oefenen in m'n achtertuin.. (zonder kindje)want vond het heel eng en het lukte me ook niet.. na 2 keer gevallen te zijn heb ik het opgegeven en heb ik een bakfiets gekocht. Ik ben 1.62 en niet de allerslankste en kon gewoon niet ookal stond het zadel op zijn laagste met voeten op de grond...dus voor mij gewoon niet weggelegd hahaha

2 jaar geleden

Ik zou voor een achterzitje gaan. Wij hebben ook een yepp zitje (gekocht via marktplaats). Ik wil er helemaal niks mee zeggen, maar toen ik en mijn zusje vroeger bij mijn moeder achter op de fiets overal naartoe gingen. Ging dat hartstikke goed en mijn moeder was toen nog een aardig forse kleine vrouw馃槃

2 jaar geleden

https://youtu.be/1ZGHsjZUu98 Bij 1 minuut ongeveer zie je hoe je kunt opstappen met een zitje voorop. 'Gewoon' opstappen lukt inderdaad niet 馃槄

2 jaar geleden

Bedankt voor alles reacties. Ik denk dat mijn fiets niet geschikt is. Want ik ben ook niet groot en kom al niet met mijn voeten bij de grond. Ik ga denken aan een mama fiets of een zitje achterop.