38 Reacties
6 jaar geleden
Haha ik heb ze nog niet gevonden maar geloof ook niet dat ze bestaan hoor. Ik heb ze van prenatal en lidl verschillende modelletjes. Maar het ligt er ook aan of ie bijv strak op je bovenbenen zit of niet. Daarnaast zijn die elastiekjes in de band echt lachwekkend onzinnig. Hopen op beter weer en jurkjes. Mijn cariwell buikband (voor bekken) zit er ook nog in gepropt dus dat helpt wss ook niet mee 😋😋
6 jaar geleden
Ik heb ook 1 spijkerbroek van de h&m en dit is toch wel mijn favoriet. Dit is een foto van heel wat weken geleden, de band zit mooi over de hele buik en het is geen lange maar meer een 7/8 model. Straks ook goed te dragen als het warmer is. Ik heb ook een stoffen flared broek van prenatal maar die zakt mij ook af na een paar uurtjes. Heb ook nog een soort katoenen broek van de h&m met een strik onder de buik. Hier ben ik niet zo over te spreken

6 jaar geleden
Hoi hoi! Ik heb min. Spijkerbroeken van de h&m draag ze nu voor de 2e keer en zakken nog steeds niet af! Had eerst ook van de prenatal maar die zijn niet zo fijn helaas
6 jaar geleden
Ik heb de super skinny jeans van de h&m en die zitten echt heerlijk. Zakken ook niet af!
6 jaar geleden
Ik heb er eentje van noppies en eentje van love2wait die goed bevallen. Ben zelf gaan passen in de winkel.
6 jaar geleden
Hier geen een spijkerbroek die niet afzakt (heb geen billen waar ook maar een broek aan blijft hangen haha), maar heb een heerlijke joggingbroek achtig iets bij de liddl online gehaald
Zitten er fijn :)
6 jaar geleden
Ik heb de super skinny jeans van de h&m en die zitten echt heerlijk. Za ...
Deze zakt bij mij vreselijk af 😩
6 jaar geleden
Reactie op veravandenbroek
Deze zakt bij mij vreselijk af 😩
Het is bij mij juist de enige broek die niet afzakt! Heb hem maar in 3 verschillende kleuren gekocht 😅
6 jaar geleden
Ik heb me ook suf gezocht. Zo irritant dat afzakken! Ik heb denk ik zo'n 50 verschillende broeken geprobeerd 🙄
Maar het is gelukt! Ik heb 2 skinny jeans van Asos. Zitten heerlijk! Ze zijn wat hoger in de taille aan de achterkant waardoor ze niet afzakken. Het elastiek in de taille kan je strakker/losser maken zodat de broek aangepast kan worden aan je groeiende buik.