15 Reacties

4 jaar geleden

Maxi cosi lara 2 !!!! Beste aankoop ooit

4 jaar geleden

Mazi cosi Lara2 … 👌🏼

4 jaar geleden

Reactie op moms

Maxi cosi lara 2 !!!! Beste aankoop ooit
Same time.. same story !! zegt genoeg denk ik :) 😁

4 jaar geleden

Wij hebben de Thule Spring. Geweldig ding!

4 jaar geleden

Reactie op K.Y.K

Same time.. same story !! zegt genoeg denk ik :) 😁
Jaa inderdaad ! echt super blij mee

4 jaar geleden

Wij hebben de Thule Spring. Geweldig ding!
Even benieuwd hoe jullie het doen met de zon? Ik zie op de foto’s via Google dat de kleploos is?

4 jaar geleden

Reactie op moms

Jaa inderdaad ! echt super blij mee
Hij maakt zeker kans!

4 jaar geleden

Mutsy Nexo. Top ding! En je kunt de zonnekap nog verder uitklappen 👍🏼😁

4 jaar geleden

Easywalker minicooper Zo een fijne handige buggy🥰

4 jaar geleden

Ik ben nieuwsgierig, waarom wil je een buggy aanschaffen?

4 jaar geleden

Reactie op Miekejuf

Ik ben nieuwsgierig, waarom wil je een buggy aanschaffen?
Wij zijn altijd veel onderweg en de kinderwagen is dan toch wat groot. Daarnaast hebben wij de kinderwagen overgenomen en is die nu toch wel beetje af. Wil graag een buggy want denk dat die de aankomende vier jaar nog wel mee gaat naar uitjes vakantie etc 😁

4 jaar geleden

Reactie op YOUSS'

Easywalker minicooper Zo een fijne handige buggy🥰
Deze hebben wij ook (tweedehands gekocht) en bevalt prima 😃 Als je een nieuwe wilt aanschaffen is de easywalker Miley ook een aanrader.

4 jaar geleden

Reactie op mommyluc

Wij zijn altijd veel onderweg en de kinderwagen is dan toch wat groot. Daar ...
Dank je wel. Was gewoon nieuwsgierig.

4 jaar geleden

Reactie op mommyluc

Even benieuwd hoe jullie het doen met de zon? Ik zie op de foto’s via Googl ...
Nee hoor! Er zit een hele grote zonnekap op! Wij zijn voor deze buggy gegaan omdat hij een stuk steviger is dan een standaard buggy, zit meer tussen buggy en kinderwagen in. Zo kan onze kleine ook langere stukken erin zitten! Wij hadden precies hetzelfde: best een gedoe met de kinderwagen, neemt veel ruimte in en dat in elkaar zetten steeds… deze buggy is iets groter dan een gemiddelde, maar klik je heel makkelijk met 1 hand in en uit

4 jaar geleden

Nu bij t kruidvat is de hamilton x1 voor 99,-. Die is te vergelijken met de easywalker Jackey. - is heel stevig, kan tot 22kg - klapt zichzelf op tot klein pakketje met 1 druk op de knop - het zitje ventileert en ventilatie in de kap - zitje kan helemaal liggend - voetenstukje is verstelbaar Nadeel is dat het handvat niet verstelbaar is. Ik ben 1.70 en mijn man 1.80, dat gaat heel erg goed, maar je moet geen 1.95 zijn