13 Reacties

3 jaar geleden

Hi, ik heb sindskort de Vluv zitbal met een mooie hoes er omheen. Zijn wel erg prijzig maar vindt het heel fijn en gebruik de bal dagelijks. Voornamelijk als ik aan het werk ben aan de eettafel en voor oefeningen. Voorheen had ik erg last van mn stuitje en dat is nu wel weg:-)

3 jaar geleden

Ik heb onderstaande gekocht, vind m echt super fijn en helpt goed bij mijn zittende werk icm bekkenpijn ! Maat M is 65 cm. https://www.decathlon.nl/p/stabiele-gymbal/_/R-p-305435?mc=8529176&c=GRIJS

3 jaar geleden

Ik heb onderstaande gekocht, vind m echt super fijn en helpt goed bij mijn ...
Mag ik vragen hoe lang je bent? Ik ben zelf 1.73 en zou dan op een M/65 cm bal uitkomen. Maar lees online dat ze aanraden een maatje groter te bestellen.

3 jaar geleden

Reactie op MamaBella

Mag ik vragen hoe lang je bent? Ik ben zelf 1.73 en zou dan op een M/65 cm ...
Tuurlijk! Ik ben namelijk niet lang, maar kort hahaha. Ik ben 1.60 meter dus denk inderdaad dat je dan beter een grotere kan nemen !

3 jaar geleden

Tuurlijk! Ik ben namelijk niet lang, maar kort hahaha. Ik ben 1.60 meter du ...
Bedankt voor de tips!

3 jaar geleden

Ik ben 1,63, ik had eerst een bal van 65 cm besteld en die was te klein, als je daarop zit moeten je knieën op 90 grad zijn. Dus daarna 70 cm besteld, die is net goed. Qua merk weet ik niet meer welke, een van de goedkopere op bol.com.

3 jaar geleden

Ik heb onderstaande gekocht, vind m echt super fijn en helpt goed bij mijn ...
Deze heb ik ook! Blij mee. Inderdaad een maatje groter bestellen dan je zou moeten hebben. Dat vond ik in ieder geval fijner qua hoogte.

3 jaar geleden

Reactie op Estherrrrr

Deze heb ik ook! Blij mee. Inderdaad een maatje groter bestellen dan je zou ...
Hij is helaas al die tijd niet meer te bestellen. Helemaal door google gehaald, maar is nergens verkrijgbaar. Ik heb inmiddels een andere, maar wel op jullie advies een maatje groter.

3 jaar geleden

Ik ben 1.65m heb er een gekocht bij de kruidvat laatst voor 5€ , wel een 75 cm dacht ik!

3 jaar geleden

Veel keuze online. Raadpleeg google even. Ik heb er eentje van het merk Rucanor. Ik ben 1,67 en heb de 65cm. Voor mij echt een livesaver!!

3 jaar geleden

Reactie op Missmama

Ik ben 1.65m heb er een gekocht bij de kruidvat laatst voor 5€ , wel een 7 ...
Weet je toevallig of ze er nog zijn?

3 jaar geleden

Reactie op sjmij

Weet je toevallig of ze er nog zijn?
Ik heb uiteindelijk de tunturi gekocht via bol. Geloof 19 euro ofzo. Opblazen duurt ff maar prima ding!

3 jaar geleden

Al bij action gekeken? Daar heb ij de mijne een tijd terug gekocht..