12 Reacties

één jaar geleden

Onze zoon krijgt voor het slapen gaan nog altijd melk (normale, geen opvolgmelk), maar dan in een beker.

één jaar geleden

Hier krijgt ons zoontje het ook nog elke avond, bijna 2.5 jaar is die inmiddels. Ook ala hij snachts komt krijgt ie t (wel steeds minder nu nog maar 90ml als hij wakker word)

één jaar geleden

Wij hebben onze dochter uitgelegd dat ze te groot is voor een flesje. We hadden een nieuw boekje speciaal ingepakt wat ze kreeg en dat we gingen lezen in plaats van een flesje drinken. Zonder mopperen naar bed gegaan. 2 keer naar gevraagd, maar geen verdriet

één jaar geleden

Reactie op PDR1990

Onze zoon krijgt voor het slapen gaan nog altijd melk (normale, geen opvolg ...
Hier hetzelfde. Fijn ritueeltje, bekertje melk en verhaaltje

één jaar geleden

Reactie op Bloem43

Hier hetzelfde. Fijn ritueeltje, bekertje melk en verhaaltje
Precies! Is voor hem ook zo'n herkenbaar moment. Hij kijkt nog een aflevering Teletubbies tijdens zijn beker. Als dat is afgelopen zegt hij zelf al dat hij naar bed wil en in bed nog even een verhaaltje voorlezen ☺️

één jaar geleden

Reactie op PDR1990

Onze zoon krijgt voor het slapen gaan nog altijd melk (normale, geen opvolg ...
Ja die van mij krijgt het echt nog in een fles terwijl hij in bed ligt. Heb nu 2 dagen geprobeerd voordat we naar boven gaan bekertje melk te laten drinken, maar dan drinkt hij 2 slokken en vraagt in bed alsnog om melk. Geven jullie de melk wel op z’n slaapkamer?

één jaar geleden

Mijn zoon krijgt ook nog een fles (halfvolle) warme melk ‘s avonds. Is echt een ritueeltje bij ons, lekker bij me op schoot met z’n fles nog even televisie kijken en daarna tanden poetsen, verhaaltje lezen en naar bed

één jaar geleden

Reactie op mmoak

Ja die van mij krijgt het echt nog in een fles terwijl hij in bed ligt. Heb ...
Nee, wij geven het niet op de slaapkamer. Dat hebben we ook nooit gedaan, wij deden het altijd al gewoon beneden.

één jaar geleden

Onze dochter van bijna 2,5 krijgt ook nog warme halfvolle melk voor het slapen gaan. Vind ze heerlijk. Wij hebben toen de overstap gemaakt van fles naar een rietjesbeker en haar zelf een beker laten kiezen in de winkel. Ze drinkt ondertussen uit een gewoon bekertje, maar de melk 's avonds wil ze nog steeds in haar rietjesbeker. Misschien kun je met je zoontje ook de overstap maken naar een andere beker door hem uitleg te geven, samen een nieuwe beker te kopen en dan ook samen de fles weg te gooien?

één jaar geleden

Ik geef hem altijd nog in bed met een fles maar is dat erg dan waarom wilt iedereen er vanaf?

één jaar geleden

Ik snap het probleem niet, als hij zo lekker gaat slapen, prima toch. Wij hebben ook geen chips koek uiteten etc nodig... maar vinden we wel leuk en fijn. Dan is die fles nog het meest onschuldige wat je kunt geven

één jaar geleden

Lees nu eens de vraag van deze mevrouw. Ze wil er vanaf. Ze wil geen excuus waarom ze ermee door kan gaan. Geef haar dan ook daarover advies en anders niet.