10 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Wat voor voeding krijg ze voor dat ze gaat slapen? Mijn dochter drinkt een pyjama papje dit vult meer als "gewone" melk.

2 jaar geleden

Wij hebben dat ook een tijd gehad, ze at toen overdag niet goed. Overdag echt op vaste momenten vaste maaltijden aangeboden en voor het slapen nog een fles Nutrilon van 210cc. Overdag uit bed bijvoorbeeld een bakje volle yoghurt. Of als toetje, dat vult goed denk ik. Sindsdien slaapt ze door. We hebben de nacht fles wel afgebouwd van 180 naar 90 en dat nog 1 of 2 nachten gedaan.. daarna speentje gegeven en even laten huilen. Na een goeie week waren we van de nachtjes af

2 jaar geleden

Cb raadde aan steeds meer water in de fles te doen ten opzichte van de schepjes melk om m minder aantrekkelijk te maken. Dit heeft voor ons toen geholpen

2 jaar geleden

Het houdt elkaar in stand... jullie dochter weet dat ze 's nachts een fles krijgt, waardoor ze overdag minder hoeft te eten. Ze zal dan ook wel trek hebben, maar als je hem weglaat kan ze het overdag compenseren! Bij ons werd gezegd dat hij echt zonder kon... toen vrij snel afgebouwd en hij eet nu overdag flinker! Succes en hopelijk gauw de nachten terug (respect dat je dat al zo lang volhoudt 🥱)

2 jaar geleden

Onze dochter is 14 maanden en wil ook nog een flesje. Soms wordt ze zelf wakker rond 22/23 uur maar meestal maken we haar wakker. Dan drinkt ze haar flesje en slaapt ze de hele nacht. Dan hoef ik er ook niet in de nacht uit.

2 jaar geleden

Zou je niet water kunnen gevem ipv melk? Zal ze minder lekker vinden en dan misschien minder snel komen. Doorbreek je misschien het patroon.

2 jaar geleden

Onze dochter gaat om 19:00 slapen en wordt om 05:45 wakker, papfles erin en dan slaapt ze vaak nog door tot 07:00/07:30. Is vast ook weer een fase. Wat is wel doe is de verhouding aanpassen zodat ze overdaf niet over de 300 ml zuivel komt. Ze krijgt 210+3 en dan pap erbij.

2 jaar geleden

Ik heb het afgebouwd . Elke dag of om de drie dagen 30 ml minder. Dat ging goed. Moet wel zeggen dat ze nog steeds wakker wordt hoor, maar ze zeurt niet meer om een fles. Eerder een aai over de bol

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Het gekke is dat hij de ene nacht wel doorslaapt en vervolgens dan weer niet en wakker wordt. Hij gaat pas weer rustig slapen als ie een flesje melk heeft gehad. We hoorden laatst ook z’n buikje gewoon rommelen. Hij krijgt overdag echt meer dan voldoende eten. Bijna 5 boterhammen op een dag, yoghurt, fruit, avondeten en soms koekje of rozijntjes. Je zou zeggen dat dat genoeg is 😅 Dus sorry, geen tips hier.

2 jaar geleden

Ik leg een flesje water in bed die pakt hij zelf in de nacht als tie wakker word. ik hoor het niet eens en hij slaapt dan vanzelf weer verder tot 8 9