12 Reacties

5 jaar geleden

Flessenwarmer hier niet nodig gehad. Water voor fles opgewarmd in de magnetron of warm water uit de kraan kan prima. En in de auto was 't ook niet nodig, warm water in een thermosfles mee werkt ook. Flessenwarmer duurt overigens ook best lang Heb wel een magnetron sterilisator (prenatal eigen merk) voor de flessen, dat vond ik erg fijn. Je kan je flessen en spenen ook uitkoken in een pan kokend water, maar qua gemak was de magnetron echt wel een plusje.

5 jaar geleden

Flesopwarmer hebben wij nooit gebruikt. Magnetron deed prima zn werk (nutrilon voeding, bv lukte niet) Sterilisator hebben we gekocht van het merk waar we de flessen ook van hadden, dr brown. Veel gemak van gehad, en hopelijk binnenkort opnieuw :)

5 jaar geleden

Ik heb gelezen dat je de flesjes niet meer hoeft te steriliseren. Alleen bij prematuren en kindjes die heel ziek zijn is het nodig. Een flesverwarmer ga ik vermoedelijk wel aanschaffen. Lijkt me ook gemakkelijk om mee te nemen als je op stap gaat.

5 jaar geleden

Velen geven de melk nu gewoon op kamertemperatuur dus is een flesverwarmer niet meer nodig 馃槉 Te zij je borstvoeding wil opwarmen (zei de vrouw uit de opvang tegen ons) Zelf nog geen ervaring mee maar het zou wel stukken handiger zijn om gewoon overal de fles te kunnen geven zonder die op te warmen. Bij de sterilisator gaan we voor zo'n microgolfmodel van Avent.

5 jaar geleden

Gewoon flesjes uitkoken.. had zo een ding gekocht nooit gebruikt. Ik vond uitkoken het meest betrouwbaar. Een flessenwarmer nooit gebruikt.. een thermoskan met water neerzetten. Heb je altijd warm water...

5 jaar geleden

Ik warm gewoon fles in magnetron vind ik veel sneller gaan Ik koop de flessen van merk MAM top product met de laaste 2 ook gebruikt .Die stop je in de magnetron met klein beetje water er in 3 min en steriliseren zich zelf

5 jaar geleden

Ik heb die van alecto. Goed B merk! Doet het hier nu al jaar. Heb zowel de flessenwarmer als de babyvoeding bereider waar een stoom functie op zit om groente te stomen en flessen etc te steriliseren! Echt een aanrader.

5 jaar geleden

Ik heb een waterkoker die ook tot 40 graden verwarmt. Super snel en stil. Echt mega handig geweest bij de 1e. Flessen kookte ik uit in een pan water als het nodig was.

5 jaar geleden

Ik heb een hele uitgebreide set gekocht van Medela, via marktplaats. O.a. een ekectrisch sterilisator en flessenwarmer. Maar heb ook een nieuwe gekocht van Difrax. Ik ga borstvoeding geven en afkolven en heb geen magnetron, dan is een flessenwarmer wel heel fijn. Sterilisator vind ik zelf wat overbodig. Die zie je trouwens ook heel vaak en netjes bij kringloopwinkels

5 jaar geleden

Flessenopwarmer ooit gekocht nooit gebruikt deed mn gekolfde bv altijd au ber marie opwarmen. Sterrilisator heb k wel en bij de eerste heel veel gebruikt! Kan natuurlijk ook uitkoken. 馃槉

5 jaar geleden

Flesopwarmer gebruik ik niet geef flesvoeding dus pak gekookt en koud water