6 Reacties

2 jaar geleden

Mij werd foliumzuur + omega-3 visolie geadviseerd. En ik ben nu 14 weken zwanger. Succes!

2 jaar geleden

Mag alleen foliumzuur zijn, mag ook een combinatietablet met andere vitamines zijn. Als er maar minimaal 0,4mg foliunzuur in zit

2 jaar geleden

Ik heb nu deze. Hierin zit echt alles. Op dit moment zijn ze 1+1 gratis bij de Appie. Wel ga ik zelf overstappen naar het kruidvat merk scheelt zoveel in prijs en is momenteel ook in de aanbieding

2 jaar geleden

Davitamon zwanger is goed! Foliumzuur helpt bij het innestelen van de baby. En het voorkomen van een open rug

2 jaar geleden

Het algemene advies gebaseerd op onderzoek is om te starten met foliumzuur een maand voordat je zwanger bent. Het duurt namelijk ongeveer een maand voordat je lichaam het extra foliumzuur helemaal heeft opgenomen. Dus als je een kinderwens hebt is het goed om meteen te beginnen met foliumzuur slikken! Zoals al gezegd verlaagd dit de kans op bepaalde aangeboren afwijkingen zoals een open ruggetje. Op strakszwangerworden.nl vind je meer info over een gezonde zwangerschap. De info op deze website wordt geschreven door onder andere verloskundigen en gynaecologen etc.

2 jaar geleden

Oké thans!! Lees ook veel over 4 weken. Kan natuurlijk ook zijn dat je na een week slikken al zwanger raakt 🤷🏼‍♀️