22 Reacties

4 jaar geleden
Ik maak een foto-album vind zelf mijn foto albums ook echt leuk om gewoon door te bladeren

4 jaar geleden
Ik zet ze eens in de zoveel tijd op een externe harde schijf. Ga ook nog een fotoboek maken. Zag bij het kruidvat dat je daar ook filmpjes kan invoegen. Er komt dan een QR-code in het boek die je naar het filmpje linkt. Weet niet of ik dat ook ga doen want misschien bestaat dat over .... jaar niet meer en staan er lelijke zwarte "vlekken" in het boek 😅

4 jaar geleden
Ik zet alles als hij weer een maand ouder is gelijk op een usb en zet de foto’s van die maand dan in de album ook gelijk

4 jaar geleden
Printen en plakken, heb timelapp abonnementje en freeprints.. fotos hangen eerst een maandje aan de muur, dan het album in.. en zo iedere maand wisselen..album blijft zo goed bij :)
Daarnaast externe harde schijf van alle kindjes..en daar probeer ik iedere maand een mapje met fotos op te zetten met de benaming per maand.

4 jaar geleden
Ik laat meteen online fotoboeken maken als m'n phone weer te vol dreigt te worden. Ik heb een externe harde schijf waar ik daarna alle foto's en fimpjes naar over schrijf.

4 jaar geleden
Wij hebben alvast een mailadres gemaakt voor ons kind, daar mailen wij alle leuke dingen heen: foto's, filmpjes en leuke anekdotes.
Ook wil ik ieder jaar een fotoboek maken.

VRIEND
4 jaar geleden
Ik ben zaterdag jarig en vraag een externe harde schijf. Juist voor alle foto’s en filmpjes van de kleine. Me telefoon is al een tijdje vol 😬 je kan het ook op je harde schijf zetten maar als je laptop/computer crasht heb je volgens mij niet 100% garantie dat je harde schijf herstelbaar is. En dat zou zonde zijn!

4 jaar geleden
Ik heb ook alles op een externe harde schijf! En goed is om ook daar weer een backup van te maken, dus ik ga binnenkort een 2e schijf kopen waar ik alles op kopieer. En ergens anders bewaar. (Bij mn.moeder thuis bijvoorbeeld).
Ik ben 1x per ongeluk al mn fotos verloren op mijn telefoon en sindsdien gaat alles 1x per maand naar de externe harde schijf!