22 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb het zelfde probleem. Heb ze bij de kruidvat laten uitprinten en in een foto album geplakt. Maar de filmpjes staan nog op mijn tel.

4 jaar geleden

Ik zou de leukste in een fotoalbum verwerken en alles dubbel opslaan. Mocht er dan wat misgaan heb je een back up.

4 jaar geleden

Ik maak een foto album

4 jaar geleden

Ik denk dat ik ook een harde schijf ga halen speciaal voor de foto’s /filmpjes van me kleine mannetje ❤️

4 jaar geleden

Ik maak een foto-album vind zelf mijn foto albums ook echt leuk om gewoon door te bladeren

4 jaar geleden

Als ge samsung hebt kunt ge alles beware op google fotos

4 jaar geleden

Ik zet ze eens in de zoveel tijd op een externe harde schijf. Ga ook nog een fotoboek maken. Zag bij het kruidvat dat je daar ook filmpjes kan invoegen. Er komt dan een QR-code in het boek die je naar het filmpje linkt. Weet niet of ik dat ook ga doen want misschien bestaat dat over .... jaar niet meer en staan er lelijke zwarte "vlekken" in het boek 😅

4 jaar geleden

Ik zet alles als hij weer een maand ouder is gelijk op een usb en zet de foto’s van die maand dan in de album ook gelijk

4 jaar geleden

Reactie op Damian2020

Ik zet alles als hij weer een maand ouder is gelijk op een usb en zet de fo ...
Hier bijna hetzelfde, elke maand gaan de foto's van mijn gsm en gelijk in mappen op de pc + copy op de harde schijf. De leeukste laat ik gekopieerd op mijn gsm staan ☺️

4 jaar geleden

Ik heb meteen boekjes gemaakt via albelli. Heel makkelijk met de app. En heb wat extra iCloud ruimte gekocht haha. Kijk ze graag vaak even terug op mn telefoon 🥰

4 jaar geleden

Cloud is beste.. Ik heb ervaring met harde schijf die ineens het leven liet 😭 SD kaart ook. Wat een verschrikking. Blijft natuurlijk hardware. Nu gewoon cloud en zelfs dat vind ik eng haha.

4 jaar geleden

Ik ga ook ouderwets foto's printen en plakken, vind ik leuk

4 jaar geleden

Printen en plakken, heb timelapp abonnementje en freeprints.. fotos hangen eerst een maandje aan de muur, dan het album in.. en zo iedere maand wisselen..album blijft zo goed bij :) Daarnaast externe harde schijf van alle kindjes..en daar probeer ik iedere maand een mapje met fotos op te zetten met de benaming per maand.

4 jaar geleden

Ik laat meteen online fotoboeken maken als m'n phone weer te vol dreigt te worden. Ik heb een externe harde schijf waar ik daarna alle foto's en fimpjes naar over schrijf.

4 jaar geleden

Wij hebben alvast een mailadres gemaakt voor ons kind, daar mailen wij alle leuke dingen heen: foto's, filmpjes en leuke anekdotes. Ook wil ik ieder jaar een fotoboek maken.

4 jaar geleden

Externe harde schijf ☺️

VRIEND

4 jaar geleden

Ik ben zaterdag jarig en vraag een externe harde schijf. Juist voor alle foto’s en filmpjes van de kleine. Me telefoon is al een tijdje vol 😬 je kan het ook op je harde schijf zetten maar als je laptop/computer crasht heb je volgens mij niet 100% garantie dat je harde schijf herstelbaar is. En dat zou zonde zijn!

4 jaar geleden

Ik heb ook alles op een externe harde schijf! En goed is om ook daar weer een backup van te maken, dus ik ga binnenkort een 2e schijf kopen waar ik alles op kopieer. En ergens anders bewaar. (Bij mn.moeder thuis bijvoorbeeld). Ik ben 1x per ongeluk al mn fotos verloren op mijn telefoon en sindsdien gaat alles 1x per maand naar de externe harde schijf!

4 jaar geleden

Wij hebben alvast een mailadres gemaakt voor ons kind, daar mailen wij alle ...
Volgens mij moet je dat emailadres dan ook af en toe gebruiken (mailtje openen) anders verdwijnt het mailadres weer.. (had dit voor de 1e ook bedacht..maar werd zo toch te omslachtig voor mij :)

4 jaar geleden

Ik wil graag elk jaar een fotoalbum maken. Probeer het een beetje bij te houden gedurende het jaar zodat het niet in één keer een monsterklus is.