28 Reacties

4 jaar geleden

Echt balen! Geen ervaring mee helaas. Ik heb er een die ik niet meer gebruik. Weinig gebruikt, mocht je hem willen overkopen kun je me pm sturen?

4 jaar geleden

Reactie op Marybee

Echt balen! Geen ervaring mee helaas. Ik heb er een die ik niet meer gebrui ...
Wat voor een heb jij?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Geen ervaring (gelukkig), maar heb je er niet nog garantie op? In de tussentijd dat je de nieuwe krijgt eentje huren? Dat kan wellicht ook snel, zodat je niet te lang zonder zit nu...

4 jaar geleden

Contact met medela zoeken en bij verloskundige er voor snelle nood een lenen?

4 jaar geleden

Reactie op Dkkb

Contact met medela zoeken en bij verloskundige er voor snelle nood een lene ...
Geen idee of het ziekenhuis dit huurt en apotheek heeft ze niet helaas en mutualiteit is maandag pas bereikbaar

4 jaar geleden

Reactie op Mamalou-38

Geen ervaring (gelukkig), maar heb je er niet nog garantie op? In de tussen ...
Ja heb 2 jaar garantie maar eentje huren is nog lastig

4 jaar geleden

Reactie op Mamalou-38

Geen ervaring (gelukkig), maar heb je er niet nog garantie op? In de tussen ...
Ja heb 2 jaar garantie maar eentje huren is nog lastig

4 jaar geleden

Ja herkenbaar! Hier hetzelfde probleem gehad met de Freestyle Flex. Kon hem eerst alleen nog aan de stroom en niet op accu gebruiken, maar hij ging op een gegeven moment opeens niet meer aan. Ik had hem via de lactatiekundige aangeschaft. Ik heb van haar een nieuwe motorunit gekregen en de kapotte heeft zij tegen garantie opgestuurd naar Medela. Wel eerst even afgestemd met de klantenservice. Zou als ik jou was even bellen met het bedrijf waar je hem gekocht hebt en anders even met de klantenservice van Medela. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op Hildep1

Ja herkenbaar! Hier hetzelfde probleem gehad met de Freestyle Flex. Kon hem ...
Jaa echt heel vreemd. Helaas is het een nl nummer en gaat dat veel kosten als ik bel vanuit België. Baal echt want apotheek heeft niks te huur helaas en maandag moet ik al werken en dus ook kolven en heb hem niet eens 4 maanden in gebruiken. Kan hem wel retourneren maar dan ben je hem een tijdje kwijt

4 jaar geleden

Van waar ben je?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Reactie op Briseis1989

Van waar ben je?
Brussel.

4 jaar geleden

Ah, lap, anders kon je de mijne tijdelijk lenen, ik ben van Herentals... Op Facebook zijn ze ook nogal actief van Medela, zeker daar al contacteren en eventueel ook via mail. Is er geen enkele apotheek van wacht die je eentje kan huren? Er zijn er normaal wel meerdere van wacht in het Brusselse. Dan is het wel geen Freestyle, want die zijn nooit voor verhuur. Dat zijn verkooptoestellen. Heeft je vroedvrouw er misschien een die je even kan lenen?

4 jaar geleden

Reactie op Briseis1989

Ah, lap, anders kon je de mijne tijdelijk lenen, ik ben van Herentals... Op ...
Is dat ver van Brussel? Lief van je aanbod. Als het niet al te ver is ben ik bereid te reizen. Onze apotheek hier had helaas geen enkel toestel. Echt Zo balen. Gelukkig nu ik vrij ben kan ik live voeden maar maandag moet ik weer werken. Heb ze een bericht gestuurd op Facebook dus hoop dat ze snel reageren. Maar met het weekend vrees ik ervoor.

4 jaar geleden

Reactie op Zahratii

Brussel.
Ai.. das ook te ver vanaf hier.. wilde je het nog vragen. Ik weet niet of er lactatiekundigen in belgie ze misschien verhuren? Of via marktplaats een goedkope proberen te vinden in de buurt voor tijdelijk.. tot je oude gemaakt is..

4 jaar geleden

Reactie op Zahratii

Geen idee of het ziekenhuis dit huurt en apotheek heeft ze niet helaas en m ...
Ziekenhuis zal idd moeilijker zijn.. verloskundigepraktijken hebben ze vaak wel.. 😔

4 jaar geleden

Mijn kolf hield er ook mee op. Heb 1 van marktplaats gehaald en alles uitgekookt :) zelfde dag nog een nieuwe. Alleen nieuw slamgetje besteld. moest toch wat :)

4 jaar geleden

Reactie op Dkkb

Ziekenhuis zal idd moeilijker zijn.. verloskundigepraktijken hebben ze vaak ...
Ja Vroedvrouw hier heeft ze helaas niet. Ze adviseert een handkolf maar weet niet of dit echt handig is

4 jaar geleden

Mijn medela swing staat nog te koop. 2 maanden gebruikt. Regio sint niklaas maar wil gerust tussenin afspraken

4 jaar geleden

Mijn medela swing staat nog te koop. 2 maanden gebruikt. Regio sint niklaas ...
Voor hoeveel staat deze te koop?

4 jaar geleden

Probeer hem te resetten.