65 Reacties

4 jaar geleden

Geboorte bedankjes? Wat zijn dat? 😂

4 jaar geleden

Hey wij gaan mini plantjes in mini emmertje geven. En dan een paar kartonnen doosjes met snoepjes voor de kids. Ik heb gelukkig een hele tuin in huis en 1 van m'n planten (zo een 'spinplant') hing vol vol met mini plantjes. Zeker 30 stuk. Dan haal ik nog wat cactusjes erbij denk ik.

4 jaar geleden

Reactie op marieke19978

Ik zie op Google dat t bestaat ja. Had er nog nooit van gehoord sorry

Reactie op marieke19978

Cadeautjes voor de kraam visite... eigenlijk slaat het helemaal nergens op😂🤣 ik ga het simpel houden

4 jaar geleden

Ik ben ook 37,5 weken. Als ik eerlijk ben vind ik het beetje onzin, heb dat sws nog nooit gehad. Maar als je dat wilt doen natuurlijk gwn doen. Ik doe wel wat voor de kraam en verloskundigen, ben er nog niet helemaal uit wat. Heb op pinterest wel dingen gezien maar ga denk wat kopen. Ik probeer wel wat nuttigs te zoeken. Aan een potje met snoepje en bedankt erop hebben ze niks. Maar het is zeker lastig, zeker als je iets wilt doen voor iedereen die langs komt. Kijk even terug in de topics daar was er ook al een over bedankjes. Misschien kan je daar wat uit halen😊
Ik ga de geboorte kaartjes in een kartonnen gift box doen en daar bij doe ik gewoon wat lekkere snoepjes en misschien iets kleins. Vind ik leuker dan de kaartjes zo op te sturen

4 jaar geleden

Ik ga dit geven

4 jaar geleden

Deze gaan wij gebruiken (foto 1 met muisjes) voor onze neefjes en nichtjes die na het bezoek ook thuis nog kunnen nagenieten met lekkere muisjes op een beschuitje bijvoorbeeld

4 jaar geleden

Reactie op baby Jivayra Lè-vaya Jaymara Angela

Ik ga de geboorte kaartjes in een kartonnen gift box doen en daar bij doe i ...
Gaaf! Leuk idee. Mag ik vragen waar de de giftboxen vandaan komen?

4 jaar geleden

Ik had dat bij de eerste wel gedaan. Kleine kartonnen doosjes met snoepjes erin. Maar deze keer met een drukke peuter, heb ik daar geen tijd en energie voor. Bij de eerste vond ik het wel leuk om mee bezig te zijn in mijn verlof! Ik had niet deze op de foto, maar zoiets en dan in een grote mand in e kamer. Ik denk er wel nog overna of mijn zoontje iets gaat uitdelen op de opvang. Iemand hier ervaring mee?

4 jaar geleden

Misschien een gekke vraag... Maar wie moet je waarvoor bedanken voor de geboorte van je kindje? 🤔

4 jaar geleden

Misschien een gekke vraag... Maar wie moet je waarvoor bedanken voor de geb ...
🤷‍♀️Begrijp ik ook niet...

4 jaar geleden

Voor mijn zoontje dat die kan uitdelen op school en voor thuis om aan fam mee te geven ma denk dat meer vo de kindjes wordt neefjes nichtjes enz 🥰

4 jaar geleden

Reactie op marieke19978

Ik zie op Google dat t bestaat ja. Had er nog nooit van gehoord sorry
Haha ja dat zijn bedankjes voor je kraamvisite :)

4 jaar geleden

Misschien een gekke vraag... Maar wie moet je waarvoor bedanken voor de geb ...
Haha als je het zo zegt klinkt het ook wel raar ja hahah bij ons doet iedereen het dus hoort het er een beetje bij ofzo 🙈🤣😃😍😉

4 jaar geleden

Reactie op samanthageraldo

Voor mijn zoontje dat die kan uitdelen op school en voor thuis om aan fam m ...
Super leuk!! Waar heb je die besteld?

4 jaar geleden

Wij hebben verschillende dingen: - kleine flesjes olijfolie - zakjes met m&ms - doosje met snoepjes - olijfzeepjes Alles gepersonaliseerd met de naam van de baby op. Iedereen die langskomt + iedereen die een cadeautje zou willen kopen krijgt iets. Dat is hier zo ingeburgerd dat et bijna raar zou zijn als je het niet doet...

4 jaar geleden

Ik heb een paar dingetjes. Bij ons in de familie is het gebruikelijk. Manlief is gek op bier. Dus het biertjes met een eigen label erop. Met haar naam. Een klein doosje met geboorte suiker. Strikje erom heen en een muntje met naam. Ik heb Pinterest gebruikt en dan doopcadeautjes ingetypt

4 jaar geleden

Ze moeten mij bedanken omdat ik weer zo’n geweldig kind op de wereld heb gezet!! Haha, nee hoor. Ik zat hier inderdaad ook over na te denken. Heb alleen nog niet zoveel inspiratie, heb hier al een aantal leuke ideeën voorbij zien komen.

4 jaar geleden

Wij hebben deze zelf gemaakt