65 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Vbjenny
Ik heb zelf verschillende dingetjes in elkaar gestoken zoals badzout of kaa ...
Hoe heb je de naam zo der op gekregen ? Ziet der erg leuk uit
4 jaar geleden
Reactie op Ammerd
In België bedanken we de mensen die een cadeau geven voor de geboorte van j ...
Oooh! Thnx voor je uitleg! Ik (uit NL idd) had niet eerder van deze gewoonte gehoord 😃
4 jaar geleden
Reactie op zilverwenneke
Hier worden het heel traditioneel suikerbonen in zelfgemaakte zakjes 😊
De 5 bovenste zijn echte knuffeltjes zonder suikerbonen maar met knuffel vulling gevuld ☺️
Er zijn dit jaar al verschillende kindjes geboren in onze families en vrienden kring ( maar die hebben niets aan suikerbonen, de knuffeltjes zijn met katoen gehaakt de suikerbonen uiltjes met gewone wol 😉
4 jaar geleden
Inderdaad grote verschillen met NL en Belgie zo te zien... had er ook nog nooit van gehoord! Wel leuk, maar wij maken gewoon voor kraamvisite lekkere dingetjes met blauwe accenten, pinterest staat vol met heerlijke kraambaksels, ik kwijl al weken en oefen al flink met bakken. Beetje eigenbelang ook wel 😂😂
4 jaar geleden
😂 ga weg hoor het leven is al duur en druk zat en dan moet ik al mijn bezoek ook nog eens gaan “belonen”
Heel raar vind ik het😂
4 jaar geleden
Reactie op Labahnbam
Dit vind ik nou ook😂 het doet mijn denken aan een kinderfeestje waarbij de ...
Het is eerder een bedankje voor de (hoewel vrijblijvend, maar meestal duurdere) cadeau die ze van de geboortelijst kopen. Als je het zo bekijkt dan kosten die bedankjes peanuts tegenover wat je krijgt. 😊
Maar ik heb door hier te lezen precies al gemerkt dat er in die gewoontes enorme verschillen zijn, dat wist ik helemaal niet 😊
4 jaar geleden
Bij ons culture hebben zo iets niet maar dan als nodig is als bezoek komt zall ik iets geven .. maar bedanken wil ik mijn zelf als ik vrij ben van all deze pijn 😂😂 en nachten die ik niet geslapen heb 😣