Sorry ik moet het even kwijt. Ik zit in een scheiding. Ik weet dat het straks beter is maar wat doet dit pijn! Vooral omdat hij alles ontkent en lekker aan het feesten is terwijl ik mij kapot werk en alles alleen doet. Huishouden, werken, onze dochter en ook in de nacht omdat ze dan bij (op mij) slaapt. 3 vriendinnen die mij in de steek hebben gelaten omdat we niet kwamen voor een lunch door de hele situatie wat ze wisten. Zo lang vrienden. Ik stond altijd voor ze klaar en nu wordt ik gewoon door alle 3 in de steek gelaten. Mijn man die alleen maar aan het feesten is en niks doet met onze dochter. Ik voor alles zorg en vooral met onze dochter. Terwijl ik er zelf helemaal doorheen zit. We wonen nog samen en dat vreet echt aan mij. Ik alles doen terwijl hij doet alsof hij in een hotel woont.
Ik hield zo veel van hem. Alles maar dan ook alles heb ik voor hem gedaan en geholpen. En nu zie je dat het dus totaal niet wederzijds was anders had hij wel voor ons gevochten. Hij praat niet eens over de scheiding en over onze dochter. Maar wel lekker feesten tot de volgende ochtend.
Alles gaat op de automatische piloot.