5 Reacties

2 jaar geleden

Aanhouder wint zeg ik altijd, zelf ook altijd zo'n dubio maar dan maar met papfles naar bed. Succes!

2 jaar geleden

Als hij echt niet wilt laat ik hem ook maar, bied hem dan wel altijd een droge cracker aan 🤣

2 jaar geleden

Ik zou zeggen: bied iets anders aan. Wel blijven proberen. Waarschijnlijk is het een fase. Maar ik zou mn dochtertje van 15 maanden niet met ‘honger’ naar bed laten gaan. Volgens mij hoort het er een beetje bij rond deze leeftijd. Misschien werkt dit voor jou ook: onze dochter eet soms ook niet zelf. Niet met eigen bestek, niet met handjes. Maar als wij het dan op onze vork prikken eet ze wel. Of wij het dan geven of dat ze zelf de vork in de mond mag doen.

2 jaar geleden

Dit hebben wij ook een weekje gehad! Maar bij ons wil hij alles zelf doen dus ook met de vork prikken alleen lukt dit hem niet zo goed. Wij laten nu alle bestek voor hem weg en eet hij, net zoals bij de boterham, met zijn handen. Zo gaat het ineens weer super goed zolang we maar niet helpen. Wie weet helpt dit bij jullie ook :)

2 jaar geleden

Ik geef uiteindelijk wel iets anders. Maar meestal helpt het al als ze het zelf mag eten, ook al gaat de helft er altijd naast 😜