Geen klachten

Narjiss
9 dagen geleden
Volgen
Hallo allemaal, Ik ben net weken zwanger en heb geen enkele klacht. Ipv hier blij mee te zijn maak ik me soms zorgen waarom ik, buiten, lichtjes gevoelige borsten, niets voel. Mijn eerste echo zou morgen normaal plaatsvinden maar door heel het Corona gebeuren is deze verzet naar 10 april... langer wachten dus :( Is er nog iemand dat zo goed als geen klachten heeft? Groetjesss
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
5 reacties
Appelbloesem
9 dagen geleden
Ik tot 7/8 weken ook niet! Nu erg moe bij 9 weken.2 echo’s verder. Hoeft dus niks te betekenen :)
  • Rapporteren
Jana1985
9 dagen geleden
Ik ben momenteel 11 weken ver en ook helemaal geen klachten. Eergisteren was ik even misselijk maar voor de rest niks. Net zoals jij maak ik me ook wat zorgen want je leest hier zoveel dat je al gaat denken dat het abnormaal is als je geen klachten hebt...
  • Rapporteren
Narjiss
9 dagen geleden
Reactie op Jana1985
Ik ben momenteel 11 weken ver en ook helemaal geen klachten. Eergisteren was ik even misselijk maar voor de rest niks. Net zoals jij maak ik me ook wat zorgen want je leest hier zoveel dat je al gaat denken dat het abnormaal is als je geen klachten hebt...
Inderdaad! Ergens denk ik wel van ik moet misschien gewoon blij zijn dat ik geen klachten heb maar langs andere kant kan ik gewoon niet wachten tot mijn eerste echo πŸ™ˆ Het zal wel goedkomen. Heb jij al een echo gehad?
  • Rapporteren
-Ashley-
8 dagen geleden
Ik ben nu 9+3 en heb tot nu toe eigenlijk ook geen klachten. Met 7 weken heb ik een echo gehad en een toen ook een hartje gezien, maar omdat ik zo weinig voel maakt het mij ook erg onzeker! Kan niet wachten tot mijn volgende echo op 2 april. Ben blij om te horen dat ik niet de enige ben zonder klachten.
  • Rapporteren