137 Reacties

4 jaar geleden

Sorry dit bericht kwam ergens anders terecht vandaar een screenshot

4 jaar geleden

Hoi ik ben ook ruim 5 weken zwanger en heb nergens last van. Na twee miskramen ben ik erg onzeker en zou ik juist kwaaltjes willen die de zwangerschap bevestigen...

4 jaar geleden

Ik ben nu 7 weken en heb op een beetje gevoelige borsten na helemaal geen klachten terwijl ik met mijn dochter hele dagen ziek in bed lag.

4 jaar geleden

Ik heb ook nergens last van.. beetje opgeblazen.. ben nu 5+2 en ik hoop ook dat het zo blijft!😁

4 jaar geleden

Ik heb 4 miskramen gehad uit eindelijk een gezond kindje waar ik pas bij de 8 weken echt kwaaltjes kreeg na me gezonde zoon weer een miskraam in december en nu weer zwanger 5+1 en weer geen kwaaltjes dus ik zou me niet zo druk maken hoor want toen ik zwanger was en het uit eindelijk verkeerd is afgelopen had ik heel veel kwaaltjes

4 jaar geleden

Bedankt lieve meiden voor de bevestiging dat ik dus niet de enige ben! Ja de eerste x was ik al bijna 9 weken maar achteraf gezien had ik t dus aan mn tieten kunnen merken maar nu helaas niet haha. Komt miss ook wel door de reactie die mijn lichaam nu geeft op het stoppen met alle zooi... maar toch en dan duurt t nog zolanf voor je bij die 12 weken bent... grrrrrrrrrr

4 jaar geleden

Reactie op marezi

Ik heb 4 miskramen gehad uit eindelijk een gezond kindje waar ik pas bij de ...
Oh jemig! Heftig zeg! Kwaaltjes of niet zegt inderdaad niks.. je kan een miskraam krijgen zowel met als zonder kwaaltjes. Ik hoop voor je dat het nu goed gaat! We zijn bijna tegelijk zwanger🤩

4 jaar geleden

Ik heb ook nergens last van en ben morgen 6 weken zwanger. Maakt mij ook wel onzeker hoor. Ik kan niet wachten op de echo maar dat duurt helaas nog even.

4 jaar geleden

Reactie op marezi

Ik heb 4 miskramen gehad uit eindelijk een gezond kindje waar ik pas bij de ...
Wat heftig ik hoop met je mee🙏

4 jaar geleden

Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Pas 4 weken. Ik vind het spannend omdat ik vooral lees dat vanaf 5 weken een zwangerschapstest pas echt betrouwbaar is. Ik ben ineens ontzettend moe. Ik kan me niet voorstellen dat dat ook snel op speelt. Het is voor mij de eerste zwangerschap. Ik zou vooral genieten van het feit dat je geen kwaaltjes hebt :) Je hoort genoeg vrouwen die zwanger zijn zonder dat ze het weten en niks mankeren.

4 jaar geleden

Reactie op Nieke123

Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Pas 4 weken. Ik vind ...
Ja dat had ik bij de eerste ja hihi. Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op LvGSm

Ik heb ook nergens last van en ben morgen 6 weken zwanger. Maakt mij ook we ...
Ja wat duurt dat wachten dan lang he pfff

4 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Ik heb ook nergens last van.. beetje opgeblazen.. ben nu 5+2 en ik hoop ook ...
Haha hoop met je mee

4 jaar geleden

Reactie op Mirel

Ik ben nu 7 weken en heb op een beetje gevoelige borsten na helemaal geen k ...
Bizar he dat verschil

4 jaar geleden

Reactie op wieke-24

Hoi ik ben ook ruim 5 weken zwanger en heb nergens last van. Na twee miskra ...
Ach ja dat snap ik wat heftig. Had je toen ook amper kwaaltjes ik hoop met je mee❤

4 jaar geleden

Hier ook! Is mijn eerste keer zwanger, maar voel me prima.. eerste dagen voelde ik me, ondanks dat ik niet echt kwaaltjes had (wat steekjes soms in mijn eierstok of onderbuik) echt zwanger, maar nu het nieuws een beetje zakt en nog steeds geen kwaaltjes heb, voel ik me steeds minder zwanger.. dus herken je angst heel goed! Ik probeer mezelf vooral voor te houden dat er genoeg meiden zijn die weinig klachten hebben (dat zie je nu ook al aan de reacties) en dat geen bloed/krampen goed nieuws is! Ik ben nu 4+4 en ben er afgelopen maandag achtergekomen dat ik zwanger ben 🥰 Hopelijk kunnen wij aan het einde van het jaar allemaal onze kindjes in de armen sluiten ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Hier ook! Is mijn eerste keer zwanger, maar voel me prima.. eerste dagen v ...
Heel mooi gezegd daar gaan wij voor met zn alle 🙏❤❤❤❤❤

4 jaar geleden

Meid, ik wou dat ik dat had🙈. Ik sta elke dag op en een al gelijk maar de wc. Ik geef wel zo minimaal 3 x per dag over als het sommige dagen dat Wel niet meer is. Misschien komt het nog want ze zeggen dat het meestal vanaf week 6 is en dat had ik ook. Daar voor niets aan de hand en vanaf week 6 begon het allemaal.

4 jaar geleden

Reactie op Bloesem93

Meid, ik wou dat ik dat had🙈. Ik sta elke dag op en een al gelijk maar de ...
Ah oh ja zal je zien... nu wil ik t en straks jank ik dat ik geen kwaaltjes meer wil hahahaha

4 jaar geleden

Ik heb wel krampjes en wat bruin/roze afscheiding waardoor ik kei onzeker word nadat ik 2 vroege miskramen hiervoor heb gehad. Ik ben nu 4+2. 27 februari eerste echo.