137 Reacties

4 jaar geleden

Ah oh ja zal je zien... nu wil ik t en straks jank ik dat ik geen kwaaltjes ...
Dat zei mijn verloskundige ook: wie weet heb je volgende week wel overal last van... Ik kan het me niet voorstellen... 😅 Maar sterke voor alle meiden die constant misselijk zijn 🤞

4 jaar geleden

Reactie op Sanne”

Ik heb wel krampjes en wat bruin/roze afscheiding waardoor ik kei onzeker w ...
Bij hoeveel had je je vorige miskramen? Wel fijn dat je een vroege echo krijgt! Bij 6 weken al toch? Het komt goed, driemaal is scheepsrecht ❤️

4 jaar geleden

Ik herken je angst. Ik heb het zelf ook. Voel me echt heel goed! Af en toe ineens heel moe en mijn bosten beginnen nu wat gevoelig te worden, maar verder is er niks aan de hand. Ik hoop soms stiekem op kleine kwaaltjes als een soort bevestiging dat ik zwanger ben.. Ik ben er afgelopen woensdag achter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje! De kleine frummel is zo ontzettend welkom. Helaas nog tot 13 maart wachten voor de eerste echo.

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Bij hoeveel had je je vorige miskramen? Wel fijn dat je een vroege echo kri ...
Nadat ik erachter kwam dat ik zwanger was en dan na 2 dagen overtijd zette toch me menstruatie door. Daarom ben ik deze tijd zo onzeker en weet ik niet waar ik het zoeken moet af en toe. Het is inderdaad fijn dat ik een vroege echo heb. Ik ben dan waarschijnlijk 5+6.

4 jaar geleden

Ah oh ja zal je zien... nu wil ik t en straks jank ik dat ik geen kwaaltjes ...
Haha, daar ben ik dus ook bang voor! 🙈

4 jaar geleden

Ik herken je angst. Ik heb het zelf ook. Voel me echt heel goed! Af en toe ...
Ja precies dit! Borsten op bepaalde plekken wel wat gevoelig, heel lichtjes! En soms wel snel moe, vooral op werk! Savonds thuis voel ik me dan weer prima... Echo 11-3, ben nu 4+4..

4 jaar geleden

Reactie op Sanne”

Nadat ik erachter kwam dat ik zwanger was en dan na 2 dagen overtijd zette ...
Ooh dus je vroege miskramen kwamen op 4+2? Dus morgen ben je daar iig voorbij! Dat is positief 🥰

4 jaar geleden

Ik ben er gisteren achtergekomen dat ik zwanger ben. Mijn eerste en heb ook nog nergens last van. Vind het zo spannend allemaal. Ik ga morgen de verloskundige bellen voor een echo.

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ooh dus je vroege miskramen kwamen op 4+2? Dus morgen ben je daar iig voorb ...
Ja dat klopt haha, ik ben met elke dag al blij dat er bij komt.

4 jaar geleden

Reactie op Sanne”

Ja dat klopt haha, ik ben met elke dag al blij dat er bij komt.
Ik heb geen miskramen gehad, maar ben wel pas na 7 maanden voor de 1e keer zwanger geraakt (dat is niet heel lang, maar ook niet snel)... maar ook ik tel de dagen af hoor! Ik zal zo blij zijn als ik woensdag gewoon de 5 weken heb gehaald.. en zo tel ik week voor week af het eerste trimester 🍀🍀🍀

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ik heb geen miskramen gehad, maar ben wel pas na 7 maanden voor de 1e keer ...
Nee ik snap je helemaal! Maar jij hebt dus geen last van krampjes of afscheiding?

4 jaar geleden

Reactie op Sanne”

Nee ik snap je helemaal! Maar jij hebt dus geen last van krampjes of afsche ...
Afgelopen week af en toe wat steekjes in onderbuik/baarmoeder, maar nu niet meer. Soms een waterig vlekje in mijn ondergoed en nooit helemaal ‘droog’, maar meer niet hoor! Ik heb zoiezo nooit veel afscheiding gehad denk ik, het is me iig nooit opgevallen 😅

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ik heb geen miskramen gehad, maar ben wel pas na 7 maanden voor de 1e keer ...
Maar begrijp me niet verkeerd, volgens mij zijn je krampjes en gekleurde afscheiding juist heel normaal! Ik maak me eerder zorgen dat ik zulke dingen niet heb 😉🍀

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Maar begrijp me niet verkeerd, volgens mij zijn je krampjes en gekleurde af ...
Jaa, alleen de vorige keren dat ik dat had ging het dus ook mis, daarom dat ik er zo sceptisch op ben 😩🍀

4 jaar geleden

Ik ben er vrijdag achter gekomen dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. Was een leuk valentijns cadeautje om te geven 😊 Ik zit nu op 5 weken en 3 dagen, wel in vlagen misselijk en af en toe wat krampjes maar verder nergens nog last van. Bij mij eerste hing ik rond deze tijd al regelmatig boven de wc. Dit maakt me daardoor wel onzeker, maar hopelijk blijft dat me gewoon bespaard!

4 jaar geleden

Reactie op Sanne”

Jaa, alleen de vorige keren dat ik dat had ging het dus ook mis, daarom dat ...
Ooh ja dat is super rot dan! Maar volgens mij komt het wel vaker voor... duimen 🍀🍀🍀

4 jaar geleden

Reactie op Sanne”

Ik heb wel krampjes en wat bruin/roze afscheiding waardoor ik kei onzeker w ...
Fijn dat je een vroege echo krijgt hoop met je mee♡

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Dat zei mijn verloskundige ook: wie weet heb je volgende week wel overal la ...
Hahaha ja maar echt

4 jaar geleden

Ik ben er gisteren achtergekomen dat ik zwanger ben. Mijn eerste en heb ook ...
Ja zo spannend!!!!!

4 jaar geleden

Ik ben er gisteren achtergekomen dat ik zwanger ben. Mijn eerste en heb ook ...
Hoe ver ben je denk je?