137 reacties
Anoniempje29-2019
6 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Ah oh ja zal je zien... nu wil ik t en straks jank ik dat ik geen kwaaltjes meer wil hahahaha
Dat zei mijn verloskundige ook: wie weet heb je volgende week wel overal last van... Ik kan het me niet voorstellen... πŸ˜… Maar sterke voor alle meiden die constant misselijk zijn 🀞
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
6 maanden geleden
Reactie op Sannexo
Ik heb wel krampjes en wat bruin/roze afscheiding waardoor ik kei onzeker word nadat ik 2 vroege miskramen hiervoor heb gehad. Ik ben nu 4+2. 27 februari eerste echo.
Bij hoeveel had je je vorige miskramen? Wel fijn dat je een vroege echo krijgt! Bij 6 weken al toch? Het komt goed, driemaal is scheepsrecht ❀️
  • Rapporteren
Verwijderd lid
6 maanden geleden
Ik herken je angst. Ik heb het zelf ook. Voel me echt heel goed! Af en toe ineens heel moe en mijn bosten beginnen nu wat gevoelig te worden, maar verder is er niks aan de hand. Ik hoop soms stiekem op kleine kwaaltjes als een soort bevestiging dat ik zwanger ben.. Ik ben er afgelopen woensdag achter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje! De kleine frummel is zo ontzettend welkom. Helaas nog tot 13 maart wachten voor de eerste echo.
  • Rapporteren
Sannexo
6 maanden geleden
Bij hoeveel had je je vorige miskramen? Wel fijn dat je een vroege echo krijgt! Bij 6 weken al toch? Het komt goed, driemaal is scheepsrecht ❀️
Nadat ik erachter kwam dat ik zwanger was en dan na 2 dagen overtijd zette toch me menstruatie door. Daarom ben ik deze tijd zo onzeker en weet ik niet waar ik het zoeken moet af en toe. Het is inderdaad fijn dat ik een vroege echo heb. Ik ben dan waarschijnlijk 5+6.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
6 maanden geleden
Ah oh ja zal je zien... nu wil ik t en straks jank ik dat ik geen kwaaltjes meer wil hahahaha
Haha, daar ben ik dus ook bang voor! πŸ™ˆ
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
6 maanden geleden
Ik herken je angst. Ik heb het zelf ook. Voel me echt heel goed! Af en toe ineens heel moe en mijn bosten beginnen nu wat gevoelig te worden, maar verder is er niks aan de hand. Ik hoop soms stiekem op kleine kwaaltjes als een soort bevestiging dat ik zwanger ben.. Ik ben er afgelopen woensdag achter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje! De kleine frummel is zo ontzettend welkom. Helaas nog tot 13 maart wachten voor de eerste echo.
Ja precies dit! Borsten op bepaalde plekken wel wat gevoelig, heel lichtjes! En soms wel snel moe, vooral op werk! Savonds thuis voel ik me dan weer prima... Echo 11-3, ben nu 4+4..
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
6 maanden geleden
Reactie op Sannexo
Nadat ik erachter kwam dat ik zwanger was en dan na 2 dagen overtijd zette toch me menstruatie door. Daarom ben ik deze tijd zo onzeker en weet ik niet waar ik het zoeken moet af en toe. Het is inderdaad fijn dat ik een vroege echo heb. Ik ben dan waarschijnlijk 5+6.
Ooh dus je vroege miskramen kwamen op 4+2? Dus morgen ben je daar iig voorbij! Dat is positief πŸ₯°
  • Rapporteren
DMMP
6 maanden geleden
Ik ben er gisteren achtergekomen dat ik zwanger ben. Mijn eerste en heb ook nog nergens last van. Vind het zo spannend allemaal. Ik ga morgen de verloskundige bellen voor een echo.
  • Rapporteren
Sannexo
6 maanden geleden
Ooh dus je vroege miskramen kwamen op 4+2? Dus morgen ben je daar iig voorbij! Dat is positief πŸ₯°
Ja dat klopt haha, ik ben met elke dag al blij dat er bij komt.
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
6 maanden geleden
Reactie op Sannexo
Ja dat klopt haha, ik ben met elke dag al blij dat er bij komt.
Ik heb geen miskramen gehad, maar ben wel pas na 7 maanden voor de 1e keer zwanger geraakt (dat is niet heel lang, maar ook niet snel)... maar ook ik tel de dagen af hoor! Ik zal zo blij zijn als ik woensdag gewoon de 5 weken heb gehaald.. en zo tel ik week voor week af het eerste trimester πŸ€πŸ€πŸ€
  • Rapporteren
Sannexo
6 maanden geleden
Ik heb geen miskramen gehad, maar ben wel pas na 7 maanden voor de 1e keer zwanger geraakt (dat is niet heel lang, maar ook niet snel)... maar ook ik tel de dagen af hoor! Ik zal zo blij zijn als ik woensdag gewoon de 5 weken heb gehaald.. en zo tel ik week voor week af het eerste trimester πŸ€πŸ€πŸ€
Nee ik snap je helemaal! Maar jij hebt dus geen last van krampjes of afscheiding?
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
6 maanden geleden
Reactie op Sannexo
Nee ik snap je helemaal! Maar jij hebt dus geen last van krampjes of afscheiding?
Afgelopen week af en toe wat steekjes in onderbuik/baarmoeder, maar nu niet meer. Soms een waterig vlekje in mijn ondergoed en nooit helemaal β€˜droog’, maar meer niet hoor! Ik heb zoiezo nooit veel afscheiding gehad denk ik, het is me iig nooit opgevallen πŸ˜…
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
6 maanden geleden
Maar begrijp me niet verkeerd, volgens mij zijn je krampjes en gekleurde afscheiding juist heel normaal! Ik maak me eerder zorgen dat ik zulke dingen niet heb πŸ˜‰πŸ€
  • Rapporteren
Sannexo
6 maanden geleden
Maar begrijp me niet verkeerd, volgens mij zijn je krampjes en gekleurde afscheiding juist heel normaal! Ik maak me eerder zorgen dat ik zulke dingen niet heb πŸ˜‰πŸ€
Jaa, alleen de vorige keren dat ik dat had ging het dus ook mis, daarom dat ik er zo sceptisch op ben πŸ˜©πŸ€
  • Rapporteren
WendyP93
6 maanden geleden
Ik ben er vrijdag achter gekomen dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. Was een leuk valentijns cadeautje om te geven 😊 Ik zit nu op 5 weken en 3 dagen, wel in vlagen misselijk en af en toe wat krampjes maar verder nergens nog last van. Bij mij eerste hing ik rond deze tijd al regelmatig boven de wc. Dit maakt me daardoor wel onzeker, maar hopelijk blijft dat me gewoon bespaard!
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
6 maanden geleden
Reactie op Sannexo
Jaa, alleen de vorige keren dat ik dat had ging het dus ook mis, daarom dat ik er zo sceptisch op ben πŸ˜©πŸ€
Ooh ja dat is super rot dan! Maar volgens mij komt het wel vaker voor... duimen πŸ€πŸ€πŸ€
  • Rapporteren
Verwijderd lid
6 maanden geleden
Reactie op Sannexo
Ik heb wel krampjes en wat bruin/roze afscheiding waardoor ik kei onzeker word nadat ik 2 vroege miskramen hiervoor heb gehad. Ik ben nu 4+2. 27 februari eerste echo.
Fijn dat je een vroege echo krijgt hoop met je meeβ™‘
  • Rapporteren
Verwijderd lid
6 maanden geleden
Dat zei mijn verloskundige ook: wie weet heb je volgende week wel overal last van... Ik kan het me niet voorstellen... πŸ˜… Maar sterke voor alle meiden die constant misselijk zijn 🀞
Hahaha ja maar echt
  • Rapporteren
Verwijderd lid
6 maanden geleden
Reactie op DMMP
Ik ben er gisteren achtergekomen dat ik zwanger ben. Mijn eerste en heb ook nog nergens last van. Vind het zo spannend allemaal. Ik ga morgen de verloskundige bellen voor een echo.
Ja zo spannend!!!!!
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
6 maanden geleden
Reactie op DMMP
Hoe ver ben je denk je?
  • Rapporteren