137 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Maar begrijp me niet verkeerd, volgens mij zijn je krampjes en gekleurde af ...
Nou dat dus ja 🙈het is ook nooit goed. Ja in oktober als wij allemaal onze kleine beebie kunnen knuffelen dan is het goed haha🙏

4 jaar geleden

Nou dat dus ja 🙈het is ook nooit goed. Ja in oktober als wij allemaal onze ...
Ja alsjeblieft! Al kon ik gewoon even doorspoelen naar 11-3, de echo... al ben ik al n halve week verder dan toen ik m plande 🍀🍀

4 jaar geleden

Hier ook 5+4 behalve dat mijn borsten zeer doen & ik soms heel erg moe ben nergens last van 4 maart de eerste echo 🙈

4 jaar geleden

Fijn dat je een vroege echo krijgt hoop met je mee♡
♥️♥️

4 jaar geleden

Hier +/- 7 wkn en kwaaltjes nemen ook af. Gevoelige tepels als ik ze aanraak en erg futloos, heb weinig energie. Voor de rest niet veel last.. kan je erg onzeker maken, maar teveel kwaaltjes ook. Mijn hoofd maakt me ook elke keer helemaal gek! 21-02 echo!🙏🏼 Tel de dagen af!

4 jaar geleden

Ik heb ook bijna geen kwaaltjes! Bij mijn eerste zwangerschap gelukkig ook niet, alleen gevoelige en grotere borsten. Nu een beetje last van mijn tepels, maar verder gaat het goed!

4 jaar geleden

Hier bijna 7 weken zwanger van ons eerste wondertje! Af en toe pijnlijke borsten. Iets vermoeider dan normaal, maar wel te doen. Merk wel wisselingen in m’n temperatuur. Ene moment heel warm (snachts bijv. zwetend wakker worden) andere moment niet warm te krijgen! Jullie ook?

4 jaar geleden

Reactie op CC28

Hier bijna 7 weken zwanger van ons eerste wondertje! Af en toe pijnlijke bo ...
Ja, dat herken ik ook. Al heb ik het nu vaker koud dan heel warm...

4 jaar geleden

Reactie op CC28

Hier bijna 7 weken zwanger van ons eerste wondertje! Af en toe pijnlijke bo ...
Jep herken ik! Soms koud, soms zweten.. en heb t idee dat ik mezelf snel kan ‘ruiken’ 😅

4 jaar geleden

Ja, dat herken ik ook. Al heb ik het nu vaker koud dan heel warm...
Hier inderdaad ook steeds eerst steeds warm en nu echt koud hihi

4 jaar geleden

Mijn borsten zijn gevoeliger en groter.. verder nog niet misselijk wel soms super veel trek en dan kan zo omslaan in totaal geen trek.. wel voel ik regelmatig links onder in me buik lies.. een drukkend gevoel...

4 jaar geleden

Reactie op Noukiejjjj

Mijn borsten zijn gevoeliger en groter.. verder nog niet misselijk wel soms ...
Hier precies hetzelfde hihi 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Yinnie

Hier precies hetzelfde hihi 🙈
Haha dat drukkend gevoel in me linker lies maakt me wel echt onzeker.. 😅 maar er gebeurd natuurlijk een hoop daarbinnenq

4 jaar geleden

Reactie op Noukiejjjj

Haha dat drukkend gevoel in me linker lies maakt me wel echt onzeker.. 😅 m ...
Ja klopt, ik schrik er soms ook wel even van. Maar had het de vorige keer ook en toen was ook alles goed 😊 Veranderd ontzettend veel van binnen inderdaad! 😊

4 jaar geleden

Reactie op Yinnie

Ja klopt, ik schrik er soms ook wel even van. Maar had het de vorige keer o ...
Jaa het scheelt vannacht was het weer weg dus het is er gelukkig niet de hele tijd.. zolang het maar geen pijn doet..

4 jaar geleden

Dit weekend enorm moe, beetje krampen en paar dagen opgezette buik, maar vanaf gisteren zijn de kwaaltjes verdwenen als sneeuw voor de zon. Doodeng vind ik het!

4 jaar geleden

‘S nachts wel wakker om 4u telkens.. en ik zweet me kapot ‘s nachts 🙄

4 jaar geleden

Reactie op SN CN

Dit weekend enorm moe, beetje krampen en paar dagen opgezette buik, maar va ...
Nou, dat heb ik dus ook! Echt niet vooruit te branden het weekend en nu gaat het eigenlijk wel. Ik heb het in de nacht dus ook warm terwijl ik het normaal altijd koud heb. Heel vreemd haha

4 jaar geleden

Ik vind het juist eng dat ik wel dingen voel wat ik bij de eerste nooit gevoeld heb. Of dingen zoals licht bloedverlies bij innesteling of banden pijn of een rommel gevoel in je buik... dit had ik nooit en denk nu juist steeds dat het fout ga als ik een steekje voel😅 het is gewoon een spannende periode proberen om je af te leiden 😬 ik weet hoe moeilijk het is... nu 5.4 zwanger

4 jaar geleden

Ik voel soms vanalles ‘vloeien’ en dan denk ik meteen aan ongesteldheid maar het is dan gewoon een beetje afscheiding.. de paniek is dus vaak aanwezig :-)