137 Reacties

4 jaar geleden

Nee pas volgende week.... snap t echt niet haha
Wacht het eventjes af tot volgende week en leg je zorgen neer bij de vk x

4 jaar geleden

Reactie op MiniMeAndYou-24

Wacht het eventjes af tot volgende week en leg je zorgen neer bij de vk x
Ja dat weten ze maarja afwachten is t beste haha. Alleen duurt t zolang maar ergens weet ik wel dat het goed zit 🍀🙏

4 jaar geleden

Nee pas volgende week.... snap t echt niet haha
Mag jij volgende week al naar de vk 😃 en wat snap je niet? 😊

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Mag jij volgende week al naar de vk 😃 en wat snap je niet? 😊
Ja een vervroegde echo wel zelf betalen haha. Nou dat ik nergens last van heb🤷‍♀️bij mn zoontje waren op zn minst mn borsten al gegroeid haha

VRIEND

4 jaar geleden

Ik snap je helemaal! Ik heb ook nergens geen last, geen "kwaaltjes", niet misselijk. Echt helemaal niks. Vandaag ben ik 7+1. Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken, want het wachten op de eerste afspraak in het ziekenhuis duurt nog wel even.

4 jaar geleden

Reactie op Anoniem88

Ik snap je helemaal! Ik heb ook nergens geen last, geen "kwaaltjes", niet ...
Frustrerend he haha. Ach of we moeten blij zijn dat we geen kwaaltjes hebben🙈

4 jaar geleden

Ja een vervroegde echo wel zelf betalen haha. Nou dat ik nergens last van h ...
Ooh nou, fijn dat dat kan toch! Ik moet helaas nog 3 weken wachten en heb ook 0 klachtencommissie symptomen.. al maak ik me daar niet zoveel zorgen meer om, komt schijnbaar vaker voor! En het kan ook zijn dat het nog komt 🥰

VRIEND

4 jaar geleden

Frustrerend he haha. Ach of we moeten blij zijn dat we geen kwaaltjes hebbe ...
Ja ontzettend! Maak me ook wel bang. Maar we blijven positief, we zullen vast gewoon geluk hebben :)

4 jaar geleden

Reactie op Anoniem88

Ja ontzettend! Maak me ook wel bang. Maar we blijven positief, we zullen ...
Laten wij daar vanuit gaan🍀🙏maar herken je heel erg!

4 jaar geleden

Ik heb vandaag de eerste echo gehad. Had de eerste twee weken misselijk en een keer overgegeven en toen plots was alles weg en nergens meer last van. Dat is tot nu toe nog steeds zo alleen in de avond heel snel moe. Vanavond de echo gehad en zit waarschijnlijk precies op 7 weken nu wat uit zou komen op 9 okt. Alles zag er super goed uit en het hartje klopte goed. Dus dat je nergens last van hebt dat zegt echt nog niks. Ik was er ook erg onzeker over maar nu opgelucht omdat ik weet dat het er heel goed uitziet.

4 jaar geleden

Reactie op WilmaMaat

Ik heb vandaag de eerste echo gehad. Had de eerste twee weken misselijk en ...
Wat fijn gefeliciteerd🍀❤

4 jaar geleden

Heel herkenbaar wat ik hier lees. Bij mijn eerste was ik misselijk en kon ik geen koffie drinken. Ook moest ik spugen als ik te veel en te snel dingen deed. Na ongeveer 15 weken was dit weg. Nu heb ik alleen last van m’n borsten (ook niet altijd) en wat krampjes in mijn baarmoeder en onderrug. Er zijn meer vrouwen die nergens last van hebben, wellicht kunnen we goed tegen de hormonen? Fingers crossed dat het goed zit en dat we ons om niks zorgen maken ;)

4 jaar geleden

Reactie op AdBoer

Heel herkenbaar wat ik hier lees. Bij mijn eerste was ik misselijk en kon i ...
Hier dezelfde symptomen als jou! Alleen is dit mijn eerste zwangerschap. Gisteren onze eerst echo gehad met 7+4 en een mooie groeiend kindje gezien met een mooie hartslag. Dus inderdaad we kunnen er misschien meer tegen!

4 jaar geleden

Reactie op Shelbyy

Hier dezelfde symptomen als jou! Alleen is dit mijn eerste zwangerschap. Gi ...
Wat tof! Wat geweldig om te horen! Het is vast een gerustellend gevoel dat je het hartje hebt gezien en dat je een klein mini mensje op de echo zag :) lekker van genieten 🤗

4 jaar geleden

Reactie op AdBoer

Wat tof! Wat geweldig om te horen! Het is vast een gerustellend gevoel dat ...
Nou dat zeker. Toen ik een hartje zag kloppen kwamen de tranen van blijdschap!💙 Het is en blijft een wonder. Hoop dat jullie allemaal ook een mooie echo mogen krijgen!🙏🏼

4 jaar geleden

Ik ben momenteel 6+4 en heb ook bijna niets van kwaaltjes. Enkel vermoeidheid en gevoelige borsten.. ik verlang ook enorm naar mijn eerste echo op 5 maart😊

4 jaar geleden

Hoi dames, ik zit op de 5 weken en heb telkens last van menstruatie buikpijn. Iemand anders hier ook last van..?

4 jaar geleden

Reactie op rose-24

Hoi dames, ik zit op de 5 weken en heb telkens last van menstruatie buikpij ...
Ik heb dat ook gehad rond 5/6 weken nu 7+5 en nog steeds alleen wat minder. Het is heel normaal alles is aan het rekken en verschuiven. En je baarmoeder groeit.

4 jaar geleden

Reactie op Happymom92

Ik heb dat ook gehad rond 5/6 weken nu 7+5 en nog steeds alleen wat minder. ...
Bedankt voor je reactie! Ik begon me zorgen te maken ook omdat me kwaaltjes spontaan minder zijn geworden.

4 jaar geleden

Reactie op rose-24

Hoi dames, ik zit op de 5 weken en heb telkens last van menstruatie buikpij ...
Ja ik ook! Heb precies hetzelfde. Verder nergens last van. Geen misselijkheid te bekennen , dat vind ik wel heel fijn 🙏🏻