137 Reacties

4 jaar geleden

Ik begrijp het helemaal hoor., ik ben nu 6 weken en 2 dagen, tot op vandaag nog steeds geen enkel kwaaltje gehad . Voel me helemaal niet zwanger , voel me net zoals ik niet zwanger was. Dit maakt me ook best wel onzeker..

4 jaar geleden

Ik heb ook weinig klachten,gevoelige borsten en kort lontje af en toe maar voor de rest voel ik me prima...nou heb ik bij 6 weken een echo gehad en het hartje zien kloppen, maar toch die onzekerheid van zal het allemaal wel goed zijn? O ja in de avond voel ik mn buik af en toe steekjes Thats it

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 5+3, ook geen kwaaltjes! Maar ook geen aanwijzingen dat het niet goed zou zitten.. Volgens mij komt het stiekem best veel voor dat vrouwen weinig kwaaltjes hebben 😊 soms komt het vanaf de 10e week ofzo alsnog

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ik ben vandaag 5+3, ook geen kwaaltjes! Maar ook geen aanwijzingen dat het ...
Precies hier ook een goed gevoel hoor🍀🙏

4 jaar geleden

Ik begin er nu langzaamaan ‘last’ van te krijgen. Nu rond de 7 weken. Tot nu toe echt nergens last van. Maar sinds gisteren wat zeerdere borsten en wat vermoeider.

4 jaar geleden

Reactie op Prisjuh

Ik heb ook weinig klachten,gevoelige borsten en kort lontje af en toe maar ...
Dat korte lontje betrap ik me ook steeds vaker op! 😂

4 jaar geleden

Precies hier ook een goed gevoel hoor🍀🙏
Maar je hoofd kan je zo gek maken hè! Ik heb ook totaal niet het gevoel dat er een miskraam of iets aan zit te komen, maar soms zegt m’n hoofd wel ‘hee gebeurt er wel iets daarbinnen?’ 😅 kan niet wachten op de eerste echo ❤️❤️

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Maar je hoofd kan je zo gek maken hè! Ik heb ook totaal niet het gevoel dat ...
Hahaha dat dus maar gaan uit van t goede. Maar dat rot hoofd van mij😅

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Maar je hoofd kan je zo gek maken hè! Ik heb ook totaal niet het gevoel dat ...
Ja precies dit! Ik wil niet van het slechte uitgaan maar vooral s avonds met de steken in me buik denk ik wel eens gaat het wel goed daar..

4 jaar geleden

Reactie op rose-24

Ja precies dit! Ik wil niet van het slechte uitgaan maar vooral s avonds me ...
Oooh als ik wat steekjes heb dan doet dat me juist goed haha, dan ik juist: aah ja er gebeurt iets 😂😂😂 dus probeer dat ook te denken, dat is fijner ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Oooh als ik wat steekjes heb dan doet dat me juist goed haha, dan ik juist: ...
Hahaha ja goeie!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Oooh als ik wat steekjes heb dan doet dat me juist goed haha, dan ik juist: ...
Thanks ga ik doen😊!

4 jaar geleden

Ben zwanger van een tweeling nergens last van en toch echt 2 mooie kloppende hartjes 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Silvia1

Ben zwanger van een tweeling nergens last van en toch echt 2 mooie kloppend ...
Wauw wat gaaf gefeliciteerd! En geruststellend voor ons hihi

4 jaar geleden

Ben nu precies 5 weken zwanger en heb ook weinig kwaaltjes. Wel flinke honger, ik móet echt elke twee uur eten 😋 En inderdaad ook wat steekjes bij mijn baarmoeder, af en aan. Verder geen pijnlijke borsten en niet moe, zelfs goede energie en heel goed humeur. Door de blijdschap in ieder geval, maar de hormonen lijken ook een goede invloed te hebben! 🤗 Als ik jullie reacties zo lees, is het gewoon heel verschillend per persoon en is het helemaal geen slecht teken om weinig te merken.

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 4+5 dagen en merk toch wel steeds meer lichte kwaaltjes. Met name 's avonds wat krampen/steken onderin (iedere keer maak ik me weer zorgen), mijn darmen zijn erg van slag en sinds 2 dagen zijn mijn tepels heel gevoelig. Qua humeur voel ik me top, heel anders dan als ik nu ongesteld was geweest. Ben benieuwd hoe de komende weken zullen zijn!

4 jaar geleden

Reactie op Revelation92

Ik ben vandaag 4+5 dagen en merk toch wel steeds meer lichte kwaaltjes. Met ...
Ik heb echt exact hetzelfde zoals jij het omschrijft (inclusief het zorgen maken om de buikpijn). 🙈

4 jaar geleden

Ik heb ook iets minder kwaaltjes. Wel moe, beetje meer honger overdag en het gevoel alsof mijn baarmoeder heel warm is, precies of ik zit aan een vuurtje. Kan dat moeilijk verklaren. Verder nergens last van. Hopelijk is alles ok 😌 6/3 echo, ben nu 5w3d ver..

4 jaar geleden

Nou, ik begin me nu ook een beetje zorgen te maken. De eerste paar weken voelde ik niets bijzonders, toen had ik niet echt het gevoel dat ik zwanger was. Afgelopen week begon het ineens, rond week 5. Hoofdpijn, met pieken en dalen flinke buikkrampen, misselijk, extreem vermoeid. Eerst vroeg ik me af of alles wel goed was, maar dat kon ik al redelijk snel loslaten. Het schijnt namelijk heel normaal te zijn dat de kwaaltjes rond de 5e week erger worden. Dus ik weer enigszins gerustgesteld. Maar nu. Ik ben morgen 6 weken en sinds vandaag heb ik nergens meer last van. En daar maak ik me een beetje zorgen om. Vooral als ik bij sommige lees, dat het rond de 6e week mis is gegaan. Weet iemand of dit normaal is, in hoeverre we dat kunnen zeggen, want iedereen is natuurlijk anders.

4 jaar geleden

Ik ben nu 6+4 zwanger. Ik heb bijna geen kwaaltjes. Ben wel onwijs moe, kort lontje en lust geen koffie meer. Zal blij zijn als ik 16 maart mijn 1e echo heb..