137 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

Laten wij daar vanuit gaan🍀🙏maar herken je heel erg!
Hoe gaat het nu met je? Heb je je eerste echo al gehad?

VRIEND

4 jaar geleden

Ja die stress is heel herkenbaar! Ik ben vandaag 8 weken, en heb dinsdag (eindelijk) me eerste echo.

4 jaar geleden

Reactie op SN CN

Dit weekend enorm moe, beetje krampen en paar dagen opgezette buik, maar va ...
Ik herken me compleet in jou symptomen, vanacht waarschijnlijk weer om 4 uur wakker hoor!

4 jaar geleden

Ik ben nu 8+3 en heb tot nu toe nergens last van gehad alleen af en toe iets meer moe. Afgelopen dinsdag heb ik mijn echo gehad en alles was goed! (Opgelucht) Ik snap dat je je zorgen maakt, maar blijf positief!! Ik zou zeggen probeer te genieten.

4 jaar geleden

Reactie op sabine1

Ik ben nu 8+3 en heb tot nu toe nergens last van gehad alleen af en toe iet ...
Wat super fijn! Dan geeft de echo toch die bevestiging hè! Heb je zelfs geen gevoeligere borsten?

4 jaar geleden

Reactie op sabine1

Ik ben nu 8+3 en heb tot nu toe nergens last van gehad alleen af en toe iet ...
Ben je ook 6 oktober uitgerekend? Ik nu ook 8+3

4 jaar geleden

Nou, ik begin me nu ook een beetje zorgen te maken. De eerste paar weken vo ...
Ik had de eerste weken wel symptomen, daardoor vermoedde ik al voor de 3 weken dat ik zwanger was. Eind week 5/begin week 6 opeens een paar dagen nergens meer last van.. ik huilen van de stress, de verloskundige opgebeld en die gaf aan dat het heel normaal is dat je symptomen fluctueren. 2 dagen daarna had ik ook spijt dat ik niet gewoon blij was met die goede dagen want toen kwam alles weer terug. Week 6 t/m 8 waren daarna ruk en toen weer een paar goede dagen, maar gelukkig ook een goede echo met 9 weken! net toen ik na een paar dagen weer twijfel kreeg werd ik een paar dagen best beroerd. Het schijnt vrij normaal te zijn en ik hoor om mij heen ook van veel vrouwen dat ze dit ervaren hebben! Geen zorgen om maken en doe je dat toch, bel dan gewoon je VK op!

4 jaar geleden

Reactie op Mirel

Ben je ook 6 oktober uitgerekend? Ik nu ook 8+3
Jaa!!! Haha leuke toeval!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Wat super fijn! Dan geeft de echo toch die bevestiging hè! Heb je zelfs gee ...
Nee echt helemaal niets! Voel me alleen iets sneller moe.

4 jaar geleden

Reactie op sabine1

Ik ben nu 8+3 en heb tot nu toe nergens last van gehad alleen af en toe iet ...
Super lief dankje♡

4 jaar geleden

Reactie op Julia-JCC

Ik had de eerste weken wel symptomen, daardoor vermoedde ik al voor de 3 we ...
Dank je wel, Roos! Dit stelt me weer gerust.

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 7 weken en 4 dagen zwanger. Dinsdag mijn eerste echo en ben echt nerveus! Symptomen wisselen zich af. Ik heb dagen dat ik regelmatig moet braken en de afgelopen 3 dagen nergens last van. Alleen stijve en harde borsten. Dan vraag ik mij ook af: zit ie er nog wel in? Soms word ik echt gek van mezelf. Hoewel ik ook echt kan genieten van mijn zwangerschap :)

4 jaar geleden

@jasmijn Ik heb eerder een miskraam gehad bij een zwangerschap waarbij ik juist wel symptomen had en nu weer zwanger (ook 5 weken nu) en geen symptomen behalve dat ik merk dat ik veel klunziger ben dan normaal (en dan ben ik al een kluns 😂) dus ik weet ook niet of ik dit als iets positiefs of negatiefs moet zien 😬😅

VRIEND

4 jaar geleden

Vanmorgen de eerste echo gehad. Alles zag er perfect uit, en het hartje klopte al💖💙 Ik ben volgens het ziekenhuis nu 7 weken en 5 dagen. En heb nog steeds geen last van kwaaltjes, maakte me daarom ook enorm veel zorgen. Maar dat hoef nu gelukkig niet meer.

4 jaar geleden

Nou, ik begin me nu ook een beetje zorgen te maken. De eerste paar weken vo ...
Heb exact hetzelfde: 6 weken, 4 dagen - steeds last van onder meer pijnlijke borsten en misselijkheid en nu plots: gedaan met die pijnlijke borsten; weg met de misselijkheid.... o help... 😣

4 jaar geleden

Reactie op MamaLot-24

Ik ben vandaag 7 weken en 4 dagen zwanger. Dinsdag mijn eerste echo en ben ...
En en en, hoe was de echo?

4 jaar geleden

Reactie op Liezeke p

Heb exact hetzelfde: 6 weken, 4 dagen - steeds last van onder meer pijnlijk ...
Oh, je hebt mijn bericht al gevonden! 😊 Ik heb toevallig zojuist op jou andere bericht gereageerd in de andere topic. De reacties op mijn bericht waren vooral dat het normaal is dat het rond deze periode van de zwangerschap erg kan schommelen. Het kan zomaar zijn dat ze over een paar dagen weer terug zijn en anders heb je geluk gehad. Helaas hebben we pas écht de bevestiging of alles goed is bij de eerste echo, maar die reacties hebben mij wel gerustgesteld. Mijn vermoeidheid en pijnlijke borsten zijn trouwens weer terug, en hoe!!!!!! Hahaha. 😂 Ook heb ik nu 's ochtends iets meer last van futloosheid en misselijkheid. Weet soms gewoon niet goed hoe ik de dag door moet gaan komen. Vaak gaat het gedurende de dag wel stukken beter. Lig alleen 's avonds weer heel vroeg op bed.