5 Reacties

2 jaar geleden

Blijven aanbieden 🥰

2 jaar geleden

Miss heel aanbieden? Hele appel/banaan/aardbei 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Hier een meisje die het ene wel in stukjes at en het andere niet… 🤷🏻‍♀️ Kreeg van de opvang de tip om in ons geval bijvoorbeeld een appel te schillen en klokhuis eruit te boren. Dan kon ze het “schrapen” met haar tanden en voelde het toch “geprakt” in haar mond. Paar keer gedaan: nu hapt ze er gewoon stukken af.

2 jaar geleden

Ik geef me dochter een halve banaan in haar handen En tegenwoordig wil ze een hele appel want dat is interessant daar doet ze echt een aantal uur mee. Probeer gewoon grote stukken in de hand te geven en dan van peer en banaan zodat het makkelijk te eten is

2 jaar geleden

We hebben een paar keer stukjes appel gegeven en waar ze toen niks van wilde hebben. Ze vond het maar rare dingen. Toch elke keer blijven geven, en dan ging ze ermee spelen en soms toch in haar mond stoppen tijdens het spelen. Na een periode dat ze er alleen op kauwde en dan alles weer uit haar mond spuugde omdat ze nog niet doorhad dat ze het kon doorslikken, eet ze nu hele stukjes appel. Mijn advies is daarom ook blijf het gewoon geven en laat je kindje er lekker mee spelen om te ontdekken dat dat ding met die rare vorm en textuur toch eetbaar is.