Geen zin in seks

Rachelle94
11 dagen geleden
Volgen
Hi ladies! πŸ™‹πŸΌβ€β™€οΈ Als eerst iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben zelf zwanger van ons eerste kindje en ben uitgerekend op 10-10-2020. 😊 Sinds dat ik zwanger ben, dus net als jullie ongeveer begin van het jaar heb ik geen zin in seks meer. Daarvoor hadden wij wilde fantasieΓ«n en vaak seks, soms 5x op een dag wat tegenwoordig nu 1x per week is. Dat is voor ons extreem weinig aangezien wij altijd een hoog libido hadden. Hij heeft dat nog steeds en ik voel me daar best schuldig over.. Het is voor mij heel logisch dat het door de zwangerschap komt en ik vaak moe ben en geen zin heb, maar het lijkt alsof hij dat stukje niet zo goed begrijpt.. πŸ˜… Verder is het echt de beste aanstaande papa die ik me had kunnen wensen want hij legt me echt overal mee in de watten en denkt altijd aan mij ook met de kleine dingen zoals iets lekkers meenemen van de winkel etc. πŸ₯° Hoe gaan jullie hiermee om? Wat doen jullie om dingen nog een beetje spannend te houden?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
3 reacties
Iessie
11 dagen geleden
Heel vervelend inderdaad hier is t libido ook veranderd van een krolse poes naar die van een panda die een winterslaap houd 😜 ik heb t gewoon uitgelegd en gezegd dat t echt niet door hem komt. En dat t nu even zo is en dat de hitsige tijd nog wel komt hahaha πŸ™ˆ nu maakt ie er zelf ook grapjes over... jaja ik had 1 taak en nu ben ik afgedaan 😜 oh en ik ben nu extra gaan kroelen en knuffelen om mijn affectie naar m te tonen
  • Rapporteren
Muisje98
11 dagen geleden
Ik heb hier hetzelfde probleem... Je kunt hem iniedergeval geruststellen want heb gehoord dat je libido flink gaat stijgen in het tweede trimester dus ben benieuwd πŸ˜‚
  • Rapporteren
Nazz-24
11 dagen geleden
Ik heb dat ook. In het begin voelde ik me erg schuldig, maar we kunnen er niks aan doen. Tweede trimester veranderd dat vanzelf welπŸ˜‹. Gewoon lekker veel knuffelen en er ook openlijk over praten 😁
  • Rapporteren