Geuren

xkelleey
één maand geleden
Volgen
Hii, wie heeft er nog meer last van geuren waar je voor je zwangerschap geen last van had en nu extreem problemen mee hebt? Wij willen ons nog stil willen houden (in ieder geval tot 12 weken) tegenover vele anderen maar dit kwaaltje zou mij wel eens kunnen verraden :( ..
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
LE88
één maand geleden
Herkenbaar. Ik kan de geur van kokos en (rijpe) bananen ineens niet meer aan. Ben ook veel moeilijker geworden met eten, terwijl ik daar altijd heel makkelijk in was. Ik probeer sociale gelegenheden met eten maar zoveel mogelijk te ontwijken tot de eerste echo geweest is. Succes!
  • Rapporteren
xkelleey
één maand geleden
Reactie op LE88
Herkenbaar. Ik kan de geur van kokos en (rijpe) bananen ineens niet meer aan. Ben ook veel moeilijker geworden met eten, terwijl ik daar altijd heel makkelijk in was. Ik probeer sociale gelegenheden met eten maar zoveel mogelijk te ontwijken tot de eerste echo geweest is. Succes!
Ja probeer ik indd ook maar is soms lastig om steeds mensen te vermijden. Ik kan nog amper eten of drinken maar de trek is er wel..
  • Rapporteren
Evee
één maand geleden
Ik ben ook extra gevoelig voor geuren. Boodschappen doen is een uitdaging al. En dan precies dit weekend een high tea van mijn schoonouders en de verjaardag van mijn oma. Ik hoop dat ik er niet teveel last van ga hebben, anders val je direct door de mand.
  • Rapporteren
Sttephaniee
één maand geleden
Zooo herkenbaar! Bijvoorbeeld met collega’s lunchen is echt een uitdaging 😂. Ik ruik van alles en moet dan echt mijn mond dichthouden om mijzelf niet te verraden...
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
één maand geleden
Ik rook ook wel redelijk goed, maar niet dat ik er misselijk ofzo van wordt. Ik roep het altijd wel, maar ben in september gestopt met roken en sindsdien ruik ik zoiezo beter, dus ik steek t gewoon daar op! 🥰
  • Rapporteren
Anoniempje29-2019
één maand geleden
Ik rook ook wel redelijk goed, maar niet dat ik er misselijk ofzo van wordt. Ik roep het altijd wel, maar ben in september gestopt met roken en sindsdien ruik ik zoiezo beter, dus ik steek t gewoon daar op! 🥰
Hahahah ik ruik bedoel ik natuurlijk 😂
  • Rapporteren
watervrouw23
één maand geleden
Zo herkenbaar. Hou normaal erg van parfums en lekkere luchtjes. Had ik een luchtverfrisser voor in mijn auto gekocht van de rituals. Best prijzig maar super lekker. Elke keer als ik mijn auto instapte werd ik beroerd van dat luchtje haha. Heb hem uiteindelijk maar weggehaald 😅. Ook de geuren in de supermarkt van alle mensen en eten...niet te doen gewoon!
  • Rapporteren
Sjanete89
één maand geleden
Super herkenbaar. Ik heb enorme moeite met de bakkerij affeling in de supermarkt. Taart en broodjes, bah bah.. Gister had ik een verjaardag en moest de hele straat door( rond etenstijd). Gek werd ik van al die mensen die juist dan moesten koken🤣
  • Rapporteren