19 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb het zwangerschapshandboek van ‘oei ik groei’, zeker een aanrader! ❤️ (zie ook mijn profielfoto, zo ziet hij eruit)..

5 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ik heb het zwangerschapshandboek van ‘oei ik groei’, zeker een aanrader! ❤️ ...
Die heb ik ook net binnen! Ben benieuwd!

5 jaar geleden

Hoi, ik heb vorige week 'mama worden' van bernard spitz (mama baas) besteld en vind het tot nu toe erg goed leesbaar. Het is een Vlaams boel, maar prima leesbaar voor ons Nederlanders😉. Hopelijk heb je er iets aan☺️

5 jaar geleden

12 maanden zwanger! Over 9 maanden zwangerschap en de eerste drie maanden met de baby. Veel persoonlijke verhalen waardoor je je minder onzeker gaat voelen. Leest lekker weg.

5 jaar geleden

Reactie op Kerstin92

12 maanden zwanger! Over 9 maanden zwangerschap en de eerste drie maanden m ...
Ik ga snel kijken dank je wel!

5 jaar geleden

Reactie op Mama_mama

Hoi, ik heb vorige week 'mama worden' van bernard spitz (mama baas) besteld ...
Yes dank je wel!!!!

5 jaar geleden

Dit boek gekregen en super veel en leuke informatie

5 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ik heb het zwangerschapshandboek van ‘oei ik groei’, zeker een aanrader! ❤️ ...
Ik heb hetzelfde boek aangeschaft en zéér blij!

5 jaar geleden

Ik heb Mama Worden! Staat van alles in!

5 jaar geleden

Van buik tot baby! Staat precies per week in hoe alles verloopt in je lijf enz. Vooral ook voor de partner heel leuk.

5 jaar geleden

Ik zou vooral zelf een goede boekwinkel binnenlopen en doorbladeren wat je aanspreekt. Het is toch heel persoonlijk waar jij behoefte aan hebt. Een hoop sprak mij, ondanks de leuke voorkanten, namelijk niet echt aan. Kwam zelf op de boeken “Oei ik groei zwangerschapshandboek” en “Het grote wonder” uit. De eerste is prettig vormgegeven en veel extra informatie ten opzichte van internet en apps. De 2e heeft de meest waanzinnige (echte!) foto’s van hoe je kleintje zich op dat moment ontwikkeld heeft. Veel plezier met uitzoeken!

5 jaar geleden

Reactie op Mariamia

Van buik tot baby! Staat precies per week in hoe alles verloopt in je lijf ...
Deze heb ik ook gekocht. Ben er erg blij mee!

5 jaar geleden

Reactie op Nieke123

Deze heb ik ook gekocht. Ben er erg blij mee!
Ben ik ook heel blij mee!

5 jaar geleden

Jouw zwangerschapsbijbel! Ik vind de naam zelf niet zo maar kijk daar doorheen. Heel fijn boek!

5 jaar geleden

Ook hier heel tevreden over 'Mama worden'. De structuur is soms wat vreemd, maar je vind er heel veel in terug.

5 jaar geleden

Ik heb deze cadeau gedaan aan de aanstaande vader, was maar 12,95. Super grappig boekje ook voor mij erg informatief.

5 jaar geleden

Ik vond het boek "zwangerschap voor dummies" ook een heel aangenaam boek. Er staan heel veel weetjes in waar je tijdens de zwangerschap en erna rekening mee kan houden. Je wordt prima voorbereid.

5 jaar geleden

Hoi hoi! Ik ben op zoek naar een boek wat meer praktisch is geschreven. Bijv wat doe je in welke week, wat schaf je aan etc. Dus niet zozeer over de ontwikkeling van het kindje (die heb ik al :)) Natuurlijk weet ik dat alles op internet te vinden is, maar ik vind het heerlijk om door een boek heen te bladeren. Wellicht iemand daar nog een tip voor?

5 jaar geleden

Het zwangerschap handboek. Staat echt alles in. Per week, voor de geboorte, bevalling, klachten en kwaaltjes en ook na de geboorte tips.