30 Reacties

4 jaar geleden

Dit hebben ik ook met mijn auto. Maar in onze auto zit isofix. Misschien kun je kijken of dit een oplossing is.

4 jaar geleden

Reactie op Marlyn91

Dit hebben ik ook met mijn auto. Maar in onze auto zit isofix. Misschien ku ...
Ja daar heb ik ook naar gekeken maar dat heb ik niet in mijn auto.

4 jaar geleden

Een gordelverlenger kopen kost 15euro ofzo

4 jaar geleden

Bij mij werkte het om de maxicosi een beetje te kantelen bij het omdoen van de riem, zeg maar dat je baby rechterop komt. dan kon ik hem daarna als de riem vast zat weer recht zetten

4 jaar geleden

Reactie op juud-89

Ja daar heb ik ook naar gekeken maar dat heb ik niet in mijn auto.
Ik heb de easybase gekocht, maxicosi pebble plus past hier op. Easybase nog te koop op marktplaats

4 jaar geleden

En wat ook kan helpen is eerst bij het hoofdeinde te bevestigen en dan pas over het benen stuk. (Tip van een vriendin van mij, zelf nog niet geprobeerd)

4 jaar geleden

Een gordelverlenger kopen kost 15euro ofzo
Ja daar had ik ook naar gekeken maar op de site van de overheid wordt dat afgeraden. 馃槙

4 jaar geleden

En wat ook kan helpen is eerst bij het hoofdeinde te bevestigen en dan pas ...
Klopt, dit werkt eigenlijk altijd bij gordels die net niet genoeg lengte hebben.

4 jaar geleden

Reactie op juud-89

Ja daar had ik ook naar gekeken maar op de site van de overheid wordt dat a ...
Je kan ook een langere gordel in je auto laten plaatsen bij garage maar da's best duur.

4 jaar geleden

En wat ook kan helpen is eerst bij het hoofdeinde te bevestigen en dan pas ...
Volgens mij is dat ook wat ze in filmpje van coolblue doen. Dus wellicht idee om dat eens naar te kijken.

4 jaar geleden

Je hebt van die gordel verlengers. Normaal voor dikke mensen, maar in dit geval ook handig

4 jaar geleden

Je kunt ook Isofix aanschaffen en daar de maxicosi opzetten. Is ook nog eens veiliger dan met een gordel omdat je het niet verkeerd kan monteren en het niet verschuift. Over een jaar kun je ook een kinderzitje erop zetten ipv macicosi dus ook al is het duurder; geen weggegooid geld.

4 jaar geleden

Je kunt ook Isofix aanschaffen en daar de maxicosi opzetten. Is ook nog een ...
Isofix past helaas niet in mijn auto.

4 jaar geleden

Voor de ouders met 2 auto's en isofix.. Kopen jullie 2 isofixen? Ik twijfel nog want vind het dan wel heel duur worden. En anders denk ik weer van als we eentje halen in wiens auto gaat die dan 馃. Hoe doen jullie dit?

4 jaar geleden

Reactie op Dees90x

Voor de ouders met 2 auto's en isofix.. Kopen jullie 2 isofixen? Ik twijfel ...
Wij kopen 1 maxi cosi en 1 isofix. Dan 2 autostoelen die meegroeien vanaf 4 m tot 4 jaar. Ik ga pas terug werken als de kleine 6 maand is dus daarmee dat wij geen 2 isofixen gaan nodig hebben. Voor de keren dat het toevallig niet uit komt kan de maxi cosi nog altijd met de gordel vastgemaakt worden

4 jaar geleden

Wij hebben 1 isofix, maar wisselen de auto's gewoon af 馃槃

4 jaar geleden

Reactie op juud-89

Isofix past helaas niet in mijn auto.
Er bestaat een verleng stuk voor de gordel zodat het wel lang genoeg is

4 jaar geleden

Reactie op juud-89

Isofix past helaas niet in mijn auto.
Ook niet in mijn auto heb een c1. Toen kwam de verkoper met een oplossing. Er zijn isofix "platen" te koop. Die schuif je vanaf de achterkant van je autostoel. Wij hebben hem op aliexpres gekocht, hij zit goed en stevig vast! Op bol.com zijn ze ook te koop van volvo geloof ik! Alleen paar tientjes duurder! Misschien is dat een oplossing

4 jaar geleden

Je hebt ook een maxi cosi base die je vast maakt met de gordel ipv met de iso fix. Misschien past dat wel..

4 jaar geleden

Reactie op Dees90x

Voor de ouders met 2 auto's en isofix.. Kopen jullie 2 isofixen? Ik twijfel ...
Via MP 2 gekocht voor 80 euro. Even goed zoeken en misschien een stukje rijden maar veel goedkoper dan 2 nieuwe