Haarlem of omgeving?

SoesieQ
3 maanden geleden
Volgen
Wie komt er uit Haarlem of omgeving?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
58 reacties
SoesieQ
3 maanden geleden
Reactie op Jasmijn1991
Ah oh.... ik denk het ook!!! Jij bent wel al verder zie ik ! Ik mag t voorlopig nog niet verkondigen... ben net aan 6 wkn dacht verder te zijn maar helaas ! Nu nog 1.5 week wachten op 2e echo en dan hopen dat alles goed is en hartje klopt... irritant al die spanning had k bij de eerste minder. Maar gefeliciteerd!!!!!!!!!!
Wat grappig dat jullie elkaar kennen.
  • Rapporteren
Monny89
3 maanden geleden
Reactie op SoesieQ
Verloskundigen aan het spaarne
Heb ik ook nog naar gekeken, maar vanuit zandvoort was dat net te ver. En ik wilde niet meer in zandvoort ivm slechte ervaring bij de 1e. Maar leuk! Geniet!!!
  • Rapporteren
Jasmijn1991
3 maanden geleden
Reactie op MarissaA
Jasmijn volgens mij ken ik jou ๐Ÿ™Š
Het is dus nog lange niet bekend haha zo onzeker allemaal dus๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค
  • Rapporteren
MarissaA
3 maanden geleden
Reactie op Jasmijn1991
Ah oh.... ik denk het ook!!! Jij bent wel al verder zie ik ! Ik mag t voorlopig nog niet verkondigen... ben net aan 6 wkn dacht verder te zijn maar helaas ! Nu nog 1.5 week wachten op 2e echo en dan hopen dat alles goed is en hartje klopt... irritant al die spanning had k bij de eerste minder. Maar gefeliciteerd!!!!!!!!!!
Ja klopt ik ben "al" 9 weken. Wat spannend weer he! Ik vond het bij de eerste ook makkelijker om het geheim te houden.
  • Rapporteren
SoesieQ
3 maanden geleden
Hoe oud zijn jullie? Voor mijn gevoel ben ik echt een oudje hier. ๐Ÿคญ Ik ben 36.
  • Rapporteren
Sem89
3 maanden geleden
Tot afgelopen oktober Haarlem. Sinds oktober Nieuw Vennep
  • Rapporteren
SoesieQ
3 maanden geleden
Reactie op Monny89
Heb ik ook nog naar gekeken, maar vanuit zandvoort was dat net te ver. En ik wilde niet meer in zandvoort ivm slechte ervaring bij de 1e. Maar leuk! Geniet!!!
Wat naar dat je een slechte ervaring hebt gehad bij je eerste verloskundige praktijk en leuk dat je zwanger bent van je 2e. Gefeliciteerd!
  • Rapporteren
Jasmijn1991
3 maanden geleden
Reactie op MarissaA
Ja klopt ik ben "al" 9 weken. Wat spannend weer he! Ik vond het bij de eerste ook makkelijker om het geheim te houden.
Ja nou van mij hoort niemand wat haha. Vind al spannend genoeg wachten op die echo. Fijn dat je "al" 9 wkn bent hahaha hier helaas dus minder dan ik dacht
  • Rapporteren
Jasmijn1991
3 maanden geleden
Reactie op MarissaA
Mijn familir weet t nog niet eens haha. Kan beter alleen "stressen๐Ÿ˜‚"
  • Rapporteren
MarissaA
3 maanden geleden
Reactie op Jasmijn1991
Ja nou van mij hoort niemand wat haha. Vind al spannend genoeg wachten op die echo. Fijn dat je "al" 9 wkn bent hahaha hier helaas dus minder dan ik dacht
Ik heb even snel gekeken op je Facebook (en ken je dus echt haha ๐Ÿ™ˆ) maar zie dat we heeeeeel veel gemeenschappelijke vrienden hebben. Maar van mij zullen ze het niet horen hoor! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜œ
  • Rapporteren
MarissaA
3 maanden geleden
Reactie op Jasmijn1991
Oohh haha dat is inderdaad heel spannend dat niemand het nog weet. Ik heb het vrijdag bekend gemaakt (ik weet het... best vroeg...) maar had zo'n mooie echo met prachtig hartje.. en kon dus niet meer wachten ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ
  • Rapporteren
Jasmijn1991
3 maanden geleden
Reactie op MarissaA
Ik heb even snel gekeken op je Facebook (en ken je dus echt haha ๐Ÿ™ˆ) maar zie dat we heeeeeel veel gemeenschappelijke vrienden hebben. Maar van mij zullen ze het niet horen hoor! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜œ
Hahahaha gelukkig maar! Ja het zijn er heel veel he ! Je ziet t op fb verschijnen na 12 weken als alles goed is hihi๐Ÿคญ๐Ÿ€๐Ÿ™
  • Rapporteren
Jasmijn1991
3 maanden geleden
Reactie op MarissaA
Oohh haha dat is inderdaad heel spannend dat niemand het nog weet. Ik heb het vrijdag bekend gemaakt (ik weet het... best vroeg...) maar had zo'n mooie echo met prachtig hartje.. en kon dus niet meer wachten ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ
Ahhh maar als het met 9 wkn klopt dan is het vast allemaal goed! Bij levi wist ik het pas mrt 9 wkn dus toen kon ik ook mn mond niet houden hoor haha. Super leuk voor jullie๐Ÿ˜
  • Rapporteren
Dounskie
3 maanden geleden
Reactie op SoesieQ
Hoe oud zijn jullie? Voor mijn gevoel ben ik echt een oudje hier. ๐Ÿคญ Ik ben 36.
24, Is het je eerste kindje? Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap. Ben je Marokkaans haha
  • Rapporteren
Jasmijn1991
3 maanden geleden
Reactie op MarissaA
Ik zie het nu op fb hihi! Indd heel veel gezamelijke vrienden. Vriendinnetje van mij is zwanger ken jij ook zie ik nicole haha maar zelfs die weet nof niks hoor ik moet echt nog wachten zo moeilijk๐Ÿคญmaar ik moet hihi
  • Rapporteren
MarissaA
3 maanden geleden
Reactie op Jasmijn1991
Ik zie het nu op fb hihi! Indd heel veel gezamelijke vrienden. Vriendinnetje van mij is zwanger ken jij ook zie ik nicole haha maar zelfs die weet nof niks hoor ik moet echt nog wachten zo moeilijk๐Ÿคญmaar ik moet hihi
Ja klopt, ken haar ook! Super leuk! Ik heb je even toegevoegd, wil je aankondiging niet missen natuurlijk! ๐Ÿ˜
  • Rapporteren
Jasmijn1991
3 maanden geleden
Reactie op MarissaA
Ja klopt, ken haar ook! Super leuk! Ik heb je even toegevoegd, wil je aankondiging niet missen natuurlijk! ๐Ÿ˜
Hihi ik zag het!! Ja daar gaan we natuurlijk wel vanuit haha ๐Ÿ€ eerst 11 maart echo dan waars hoop ik 7 wkn! Dus pas ergens in april!!!! Duurt zolang en ben zown flapuit.. ik ontloop maar even wat mensen laatste tijd hahaha
  • Rapporteren
SoesieQ
3 maanden geleden
Reactie op Dounskie
24, Is het je eerste kindje? Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap. Ben je Marokkaans haha
Nee, mijn 2e. Voor jou wel je eerste? Ik ben niet Marokkaans, jij wel?
  • Rapporteren
Dounskie
3 maanden geleden
Reactie op SoesieQ
Nee, mijn 2e. Voor jou wel je eerste? Ik ben niet Marokkaans, jij wel?
Agh superleuk.. Ja mijn eerste vind ik al lastig haha.. Ja halfbloed nederlandmarokaans
  • Rapporteren