Haarlem of omgeving?

SoesieQ
3 maanden geleden
Volgen
Wie komt er uit Haarlem of omgeving?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
58 reacties
MarissaA
3 maanden geleden
Reactie op Jasmijn1991
Hihi ik zag het!! Ja daar gaan we natuurlijk wel vanuit haha 🍀 eerst 11 maart echo dan waars hoop ik 7 wkn! Dus pas ergens in april!!!! Duurt zolang en ben zown flapuit.. ik ontloop maar even wat mensen laatste tijd hahaha
Ik heb 11 maart ook een echo. Zit jij ook bij Puur?
  • Rapporteren
MarissaA
3 maanden geleden
Reactie op Jasmijn1991
Hihi ik zag het!! Ja daar gaan we natuurlijk wel vanuit haha 🍀 eerst 11 maart echo dan waars hoop ik 7 wkn! Dus pas ergens in april!!!! Duurt zolang en ben zown flapuit.. ik ontloop maar even wat mensen laatste tijd hahaha
Oh en je kan er nu in ieder geval met mij over praten 🤣
  • Rapporteren
Jasmijn1991
3 maanden geleden
Reactie op MarissaA
Ja haha en dan ook intake. Ik had eigenlijk pas ergens ij maart maar wilde vroege echo voor mezelf maar achteraf niet slim geweest haha je zag helaas nog niet veel was pas 5+ ipv 6.5 wat ik dacht🤭🙈... dus mocht 11 maart terugkomen! Je zag wel dooierzakje etc maar nog niet wat ik hoopte..heb ok vrijwel geen kwalen dus extra spannend en t is nog geheim en blabla hahaha je kent t wel.
  • Rapporteren
Jasmijn1991
3 maanden geleden
Reactie op MarissaA
Oh en je kan er nu in ieder geval met mij over praten 🤣
Haha ja dat scheelt wel😊🥰
  • Rapporteren
Jasmijn1991
3 maanden geleden
Reactie op MarissaA
Super toevallig trouwens haha
  • Rapporteren
Monny89
3 maanden geleden
Reactie op SoesieQ
Wat naar dat je een slechte ervaring hebt gehad bij je eerste verloskundige praktijk en leuk dat je zwanger bent van je 2e. Gefeliciteerd!
Hihi, inmiddels is t de 3e die eraan komt. Zo spannend allemaal. In november kindje met 13 weken overleden in de buik. Dus ben mega gesrressed.
  • Rapporteren
SoesieQ
3 maanden geleden
Reactie op Monny89
Hihi, inmiddels is t de 3e die eraan komt. Zo spannend allemaal. In november kindje met 13 weken overleden in de buik. Dus ben mega gesrressed.
Inderdaad. Begrijpelijk. Heftig.
  • Rapporteren
SoesieQ
3 maanden geleden
Reactie op Dounskie
Agh superleuk.. Ja mijn eerste vind ik al lastig haha.. Ja halfbloed nederlandmarokaans
Met je eerste is alles nieuw. Nog spannend. Elke week bekijk je hoe je kindje er nu in je buik uitziet. Alles is nog onwerkelijk. Nu, bijmijn tweede, heb ik dat helemaal niet. Ik ben rustig, ontspannen, maar ook heel misselijk. Haha. En jij? Hoe voel jij je?
  • Rapporteren
Dootje-Do
3 maanden geleden
Telt Amsterdam mee?😍. 28jr, 6+2w
  • Rapporteren