34 Reacties

5 jaar geleden

Hahaha ziet er heel schattig uit met die krulletjes op de bovenkant鉂わ笍

5 jaar geleden

Hmm lastig kan nog heel erg veranderen, voor nu is het stijl maar mijn broer had dit ook en later kreeg hij echt super veel krullen

5 jaar geleden

Zo is het droog..

5 jaar geleden

Hmm lastig kan nog heel erg veranderen, voor nu is het stijl maar mijn broe ...
Ja ben benieuwd wat het uiteindelijk word

5 jaar geleden

Hmm lastig kan nog heel erg veranderen, voor nu is het stijl maar mijn broe ...
Ik bedoel bij ons kindje natuurlijk want jullie kindje heeft nu overduidelijk lekker veel krulletjes haha

5 jaar geleden

Reactie op Ons_Wondertje_Bowie

Hahaha ziet er heel schattig uit met die krulletjes op de bovenkant鉂わ笍
Jaa lief he馃ズ

5 jaar geleden

Wat schattig! Haar van m'n zoontje komt nu pas.. dus nog lastig te zeggen!

5 jaar geleden

Ik zie nog vrij weinig aan die 2mm haren. Ik verwacht stijl. Ik heb stijl haar, mijn man slag. Dus misschien dat ze iets slag krijgt?

5 jaar geleden

Hier tot nu toe stijl haar. Ben benieuwd of dit nog gaat veranderen. Wat een werk elke dag om het een beetje fatsoenlijk te krijgen馃槄

5 jaar geleden

Die van mij heeft duidelijk stijl haar. Was wel heel donker bij geboorte maar wordt nu heel blond.

5 jaar geleden

Haartjes worden hier overigens wel heel veel lichter dan dat het was in het begin 馃構

5 jaar geleden

Ben allang blij dat er eindelijk haar op zit!! Nee grapje.. Ben ook heel nieuwsgierig wat het wordt馃槀

5 jaar geleden

Reactie op Wendy91

Die van mij heeft duidelijk stijl haar. Was wel heel donker bij geboorte ma ...
Ja bij de geboorte van mijn kindje was het zwart en nu donkerbruin

VRIEND

5 jaar geleden

Mijn aapie heeft nog niet zoveel haartjes maar hij heeft al wel een echt kapsel. Zijkanten kort (van het liggen en draaien) en bovenkant staat het overeind in het midden. 馃槏

5 jaar geleden

Reactie op MamavanEvy

Ben allang blij dat er eindelijk haar op zit!! Nee grapje.. Ben ook heel ...
Wij hebben ook zo'n harige kiwi馃槀. 1 ding weten we wel zeker, ze heeft rode haren net als papa. Haar wenkbrauwen en wimpers zijn ook rossig, ze is zo geboren en nog nooit een andere kleur gehad 馃А

5 jaar geleden

Reactie op MelanieG

Wij hebben ook zo'n harige kiwi馃槀. 1 ding weten we wel zeker, ze heeft rod ...
Harige kiwi, hoe kom je erop馃槀馃槀 Wel een knappe kiwi hoor 馃挍

5 jaar geleden

Reactie op BabyJoy

Mijn aapie heeft nog niet zoveel haartjes maar hij heeft al wel een echt ka ...
Heel mooi kindje馃グ

VRIEND

5 jaar geleden

Heel mooi kindje馃グ
Dankjewel, lief van je!!!鉂わ笍

5 jaar geleden

Het is nu nog een beetje wat ik zelf heb, donker haar met slag erin. Als het net gewassen is heeft ze meer kleine krullen. Mijn is Afrikaans en heeft echt kroeshaar. Ik hoop heel erg dat mijn dochters haar zo blijft... maar het kan ook nog kroes worden馃槄

5 jaar geleden

Reactie op MelanieG

Wij hebben ook zo'n harige kiwi馃槀. 1 ding weten we wel zeker, ze heeft rod ...
Wij hebben precies dezelfde kleertjes. Zo leuk! Mijn meisje heeft ook rossig haar ofwel honingblond. Je ziet echt duidelijk een rode gloed in het haar. Dit heb ik zelf ook, maar niet zoals zij. Ik vind het heel bijzonder en onverwacht dat ze deze haarkleur heeft 馃グ