29 Reacties
5 jaar geleden
Ja het schijnt vaak voor te komen een aantal maanden na de bevalling. Hier ook enorme haaruitval.
5 jaar geleden
Hier ook! Heb mijn kapster gevraagd; vitamine b slikken en als je er jeuk van hebt resdan shampoo (zelf nog niet geprobeerd)
5 jaar geleden
Hier ook enorm last van. Over kom ik haren tegen en met het borstelen hele plukken. Hoort er helaas bij. Door de hormonen tijdens de zwangerschap verlies je geen haren. Die cyclus wordt stopgezet. Al die haren verlies je nu, vanaf een maand of 3/4 na de zwangerschap... Daardoor lijkt het heel veel omdat alles tegelijk uitvalt
5 jaar geleden
Hier ook kale plekken bij mijn inhammen.. groeien nu kleine baby haartjes 🙈
5 jaar geleden
Ik heb er ook zo’n last van, hele bossen trek ik eruit.
Ik slik nu biergist pillen, en was mijn haar uitsluitend met Ghassoul klei.
Ik heb echt even een pauze ingelast van föhnen, krullen, stijlen, zo min mogelijk wassen.
Even geen gedonder aan mijn haar. En het gaat al stukken beter!
5 jaar geleden
Mijn huisarts geeft aan dat dit erbij hoort en er niks aan te doen is. Tijdens de bevalling zorgt de stress ervoor dat je haren versneld in de volgende fase komen en dus allemaal uit gaan vallen. Ik heb het een maand echt heel erg gehad en mijn haren alleen maar vast gehad. Voor het slapen goed borstelen dat de meeste losse haren er uit zijn. Nu sinds een week ongeveer merk ik dat ik smorgens nog maar 4 of 5 haren op mn kussen heb liggen in plaats van een heel kussen vol
5 jaar geleden
Ik had de kapper gevraagd. Ook voor het "vette" haar. Gaven idd ook aan dat dit komt door hormonen. Voor het vette haar detox shampoo van o&m helpt heel goed. Voor uitval heb ik nu hair vitamines. Gummy bears. Moet nog wat langer gebruiken voor ik kan zeggen dat dit helpt. Maar lijkt vandaag iets minder te zijn na paar dagen gebruik
5 jaar geleden
Ben zelf kapster en wij behalen goede resultaten met Mediceudicals de roze lijn in combinatie met Therapeutic van de rode lijn. Het is een te lang verhaal om hier uit te leggen maar het is zeer doeltreffend.www.berino-shop.nl voor meer informatie mogen jullie ook altijd bellen.. lees maar recensies online..
5 jaar geleden
Toen mijn zoon 3 maanden was ben ik last beginnen krijgen van haaruitval. Ik ben Aline procaps gaan beginnen innemen, maar ik neem dit eerder in om mijn haren een gezonde boost te geven. Een maand lang heb ik erge haaruitval gehad en nu is het al terug veel beter.
Wat ik ook doe is mijn haar op een gezonde manier opsteken (niet te veel speldjes erin, niet te strak) of ik draag het in een vlecht. Op deze manier krijg ik niet veel knopen en moet ik dus niet te hard kammen
5 jaar geleden
Ik gebruik nu kerastase shampoo anti haaruitval. Ook gebruik ik can die haar vitamine. Moet eerlijk zeggen dat ik wel het idee hebt dat het minder was. Waar ii eerst hele pruiken verloor zijn het nu niet maat eennpaar plukjes. Echter heeft ook stress invloed. En een nieuwe moeder zijn iss vrij stressvol
5 jaar geleden
Reactie op Karii
Ik slik sinds een maand oh my Hair capsules van de Kruitvat.. werkt bij mij ...
Dit raadde mijn kapster ook aan, ga ik vanmiddag halen 😁