15 Reacties

5 jaar geleden

Ik zou het gewoon laten zitten, hoort er ook allemaal gewoon bij. Schattig toch鉂わ笍

5 jaar geleden

Neee niet knippen! Zo mooi, zo鈥檔 volle bos, en een kaal plekje is toch helemaal niet erg joh. Dat hoort bij baby鈥檚 :)

5 jaar geleden

Wow, wat een dikke bos haar! Mijn zoon had niet heel veel haar, maar had op een gegeven moment wel haaruitval op z鈥檔 hoofd. Ik heb de rest laten zitten, omdat hij niet echt veel haar had. Maar ik kan me voorstellen dat je daar met zo鈥檔 dikke bos haar anders over denkt!

5 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook lang haar bovenop en een kale plek op haar achterhoofd en in dr nek weer lang. Ik laat het zo, het hoort erbij en knippen doen we wel als alles langer is 馃槄

5 jaar geleden

Ik ga met de rest mee... niet knippen of scheren. Lekker laten

5 jaar geleden

Mooie bos! Zou het lekker laten 馃グ

5 jaar geleden

Hoop dat het goed bijgroeit!

5 jaar geleden

Gewoon afblijven 馃檲 Iedere baby heeft tot op een bepaald moment 馃槄 Als het je stoort, haren er mee over kammen of leuke pet/muts/haarband opzetten 鈽猴笍

5 jaar geleden

Jaloers!!! Houden natuurlijk

5 jaar geleden

Die van mij heeft net 1cm haar xD Kun je geen klein staartje maken? Verder vind ik het tot op heden helemaal niet zo opvallend.

5 jaar geleden

Trimmen! Mijn dochter had dit ook, ene plek langer haar dan de ander. Getrimd en nu groeit het overal netjes en even lang

5 jaar geleden

Wauw ik zou het lekker laten hoor! Eerste dochter was kaal tot 2 jaar en was super trots op 2de met 1 cm haar馃きMaar ze heeft idd ook grote kale plek en daar onder weer haar. Maar ben er zo trots op dat ze al haar heeft 馃ぃ

5 jaar geleden

Genieten van die zalige bos haar!

5 jaar geleden

Mijn zoontje had ook lang haar en heeft een kale plek op z鈥檔 achterhoofd. Ik heb het vorige week geknipt omdat het bijna z鈥檔 oren ingroeide en voor z鈥檔 ogen hing als het naar voren zat. 馃槀 Als het een meisje was geweest had ik er wel een staartje ingedaan, maar ik vond dat bij hem niet kunnen. Maar heb er niet heel veel afgeknipt hoor, ik vind het veel te mooi. Scheren zou ik sowieso nooit doen bij een baby.

5 jaar geleden

Onze buurvrouw is kapster. Heb haar gevraagd of ze het wilde knippen omdat onze kleine man best veel en lang haar heeft.