9 Reacties

4 jaar geleden

Hier was het een teken van oorontsteking

4 jaar geleden

Hier was het een teken van oorontsteking
En wat zou ik dan moeten doen? Huisarts bellen?

4 jaar geleden

Reactie op Nazz-24

En wat zou ik dan moeten doen? Huisarts bellen?
Ja als je ook verandering in gedrag merk of koorts, of je ziet het ongemak zou ik het zeker even na laten kijken. Hier bleef hij s nachts iedere keer huilen, en overdag wilde hij niet slapen, gewoon omdat hij pijn had, verder was hij de vrolijkste in huis dus was wat dat betreft lastig in te schatten

4 jaar geleden

Het kan ook te maken hebben met doorkomende tandjes. Dan trekken baby’s vaak aan oren of haren.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde, alleen iets langer dan een paar dagen. Hij doet het niet heel de dag door, op momenten. En het lijkt alsof het jeukt, dus ik was van plan om morgen andere shampoo te halen.. is zo vervelend om te zien hè. Ik volg voor tips

4 jaar geleden

Ja als je ook verandering in gedrag merk of koorts, of je ziet het ongemak ...
Ja! Ze slaapt heel moeilijk opeens en ze heeft ook verhoging. Voor de rest heel vrolijk

4 jaar geleden

Reactie op Nazz-24

Ja! Ze slaapt heel moeilijk opeens en ze heeft ook verhoging. Voor de rest ...
Kan ook tandjes zijn, hou het in de gaten en als je het niet vertrouwd even bellen! Kan het maar beter zeker weten denk ik dan maar

4 jaar geleden

Kan ook tandjes zijn, hou het in de gaten en als je het niet vertrouwd even ...
Klopt idd, ik ga denk ik toch morgen gewoon even bellen voor de zekerheid. Dan ben ik tenminste gerust

4 jaar geleden

Mijn zoontje trekt soms aan zijn haartjes als hij moe is. Maar laatst trok hij ook veel aan zn haartjes en toen was het een oorontsteking. Je merkt het vrij snel, als je kindje telkens begint te brullen als je d'r plat neer wil leggen.. hopelijk valt het allemaal mee!