8 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad met mijn eerste zwangerschap en dat ging in de kraam periode ook nog een tijdje door het komt omdat er meer bloed door je lichaam stroomt. 🙈 Heb het nu nog niet maar dat kan nog komen kreeg het de vorige keer ook in de laaste weken.

5 jaar geleden

Ik heb het ook, eigenlijk al vanaf tweede trimester. Schijnt normaal te zijn. Denk dat je dat vooral hebt bij een lage bloeddruk omdat je hart dan extra hard moet pompen

5 jaar geleden

Ik heb het wel vaker als alleen tijdens de zwangerschap, ik schrik er nog regelmatig van, als het erg hard klinkt . Maar na vaak nameten betekent het bij mij iig niet dat m'n bloeddruk dan perse hoger of lager is.

5 jaar geleden

Is dat niet juist een symptoom van hoge bloeddruk? 🤔 Misschien voor de zekerheid even de verloskundige bellen?

5 jaar geleden

Is dat niet juist een symptoom van hoge bloeddruk? 🤔 Misschien voor de zek ...
Ik heb dit toen in het begin van de zwangerschap wel besproken en het was normaal zei ze, verder niet veel over gezegd. Toen was mijn bloeddruk juist aan de lage kant iedere keer 🤷🏽‍♀️

5 jaar geleden

Ik had het na de baseline heel erg leek wel een soort van oor suizen heel irritant kon er ook niet van slapen

5 jaar geleden

Ik had het ook, mijn oor zat zelfs vaak dicht ervan. Super irritant! Komt door het extra bloed zei de VK. Nu na de bevalling is het gelukkig over 😊

5 jaar geleden

Heb het ook! Super lastig!