60 Reacties

4 jaar geleden

Wat leuk dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! In week 4 kan je HCG hormoon varieren tudden de 8 en de 500 dit is bij iedereen anders In week 5 is die waarde tussen de 18 en de 7500. Ieder lichaam reageert anders. Er is geen goed of slecht. Als je hcg waarde maar stijgt gedurende je zwangerschap (maar het heeft geen nut dit met bloedprikken te gaan controleren)

4 jaar geleden

Reactie op KimRoermond

Wat leuk dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! In week 4 kan je HCG hormoon v ...
Betekent dit dat je lijntjes ook niet hoeven te blijven stijgen? Dit zijn mijn testjes vanaf 3+5 tot 4+4.. maakte me wat zorgen dat de testlijn niet net zo donker als de controlelijst en werd... 😏 maar dat is niet nodig dan?

4 jaar geleden

Klopt wat zij hierboven zegt. Zolang het zich verdubbeld is het goed. Bij de een gaat het sneller dan bij de ander. Mijne waren op begin maar slechts 6 en binnen 2 dagen was die naar 109 gegaan. Bij iedereen is dit anders.

4 jaar geleden

Reactie op Zahratii

Klopt wat zij hierboven zegt. Zolang het zich verdubbeld is het goed. Bij d ...
Maar dan zou je toch elke 2 dagen een duidelijk verschil in lijnen moeten zien als het zich steeds blijft verdubbelen?

4 jaar geleden

Je ziet de lijn ook steeds duidelijk worden. Vlgs mij wordt die nooit zo donker als de controle streep voor de 6 weken zwangerschap

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap 🥰🥰

4 jaar geleden

Reactie op Suusq

Je ziet de lijn ook steeds duidelijk worden. Vlgs mij wordt die nooit zo do ...
Oooh ja? Ik heb t idee dat hij de afgelopen 4 dagen hetzelfde is gebleven!

4 jaar geleden

Dankjewel!!! Ok, dan zal ik nog niet direct beginnen panikeren! 😅 Huisarts zei inderdaad voor volgende week nog eens bloed te laten nemen omdat de stijging belangrijk is...

4 jaar geleden

Reactie op CVR-24

Dankjewel!!! Ok, dan zal ik nog niet direct beginnen panikeren! 😅 Huisart ...
En hoog zou alleen maar fijn zijn toch 😋

4 jaar geleden

Reactie op Suusq

Je ziet de lijn ook steeds duidelijk worden. Vlgs mij wordt die nooit zo do ...
Bij mij was het een paar dagen na NOD al veel donkerder dan de controle lijn. Maar dat was met de Kruitvat 2 voor 5. Zegt alsnog niks hoor

4 jaar geleden

Ik en mijn man doen pgd (ivm ziekte) ik heb op 4 februari een terugplaatsing gehad van een dag 5 blastocyst. 7 dagen later was mijn hcg 57 en op dag 10 na tp hcg 241 ik moet donderdag opnieuw bloedname laten doen voor de stijging. Hopen dat ik het volhoud tot dan! Zou het liefst morgen al gaan! Is trouwens de 5de tp voor ons!

4 jaar geleden

Spannend Michelle, ik zal voor je duimen!!!

4 jaar geleden

Reactie op Michelle94

Ik en mijn man doen pgd (ivm ziekte) ik heb op 4 februari een terugplaatsin ...
Wat spannend!! Ik ga voor jullie duimen!!! 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

4 jaar geleden

Hey dames, ik ben in twijfel.. boven is gisteren, onder is vandaag. Streepjes lopen heel traag op en niet erg duidelijk. Blijven die van action zo of is het mijn HCG dat niet snel genoeg klimt? Vandaag net 4weken

4 jaar geleden

Deze is duidelijker 🙈

4 jaar geleden

Reactie op SN CN

Deze is duidelijker 🙈
Deze testen zijn ook van de action, ik had in het begin de zelfde lichte lijntjes, maar paar dagen later plots een zeer duidelijke test! 🙈 Dus alvast een hele dikke proficiat Ananasje29!

4 jaar geleden

Reactie op SN CN

Hey dames, ik ben in twijfel.. boven is gisteren, onder is vandaag. Streepj ...
Ze lopen zoiezo om de dag op en niet elke dag, zie hieronder mijn test! Die bleef n aantal dagen hetzelfde, maar om de 2-3 dagen lijkt hij toch toe te nemen!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ze lopen zoiezo om de dag op en niet elke dag, zie hieronder mijn test! Die ...
Bij jou loopt hij echt mooi op hoor! 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Indradeschryver

Deze testen zijn ook van de action, ik had in het begin de zelfde lichte li ...
Dankjewel, jij ook proficiat ❤️

4 jaar geleden

Hoi meid! Ik denk dat dat zeker wel goed zit hoor. De waardes zitte op deze termijn meestal tussen 5- 426. Dus dat zit mooi op de curve. Ik zelf had op 4 weken 6 dagen 1014 En gistere op 5 weken en 4 dagen 6558